یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ادامه تکرار حوادث در مدارس قم 34 دانش آموز این شهر در مراکز اورژانس پذیرش شدند و هم اکنون هیچ دانش آموزی بستری نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در این طرح بی حجابی از جرم به تخلف تغییر ماهیت داده و این به معنای بی اهمیت بودن یا کم اهمیت بودن آن نیست بلکه به این معناست که در ابتدای امر، برخورد شدید قضائی با فرد کشف حجاب کننده صورت نگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از ارائه طرح جامع عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از ارائه طرح جامع عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر گروه فلسفه پژوهشکده حکمت و دین پژوهی از برگزاری همایش ملی عرفان اهل بیتی (ع) با حضور اندیشمندان حوزه عرفان اسلامی در قم خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از ارائه طرح جامع عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن در گزارشی نوشت: انتشار خبر پلمب چند واحد صنفی در تهران، شهرری، شیراز و چند شهر دیگر به دلیل رعایت نکردن پوشش در روزهای اخیر خبرساز شده است. این اتفاق در شرایط کنونی اقتصادی با معیشت کارکنان این واحدها ارتباط تنگاتنگی دارد و می‌تواند معاش آنها را به خطر بیاندازد.

خبرگزاری تسنیم

این فرد الان فرد بسیارموفقی است و جزو نامداران حوزه فیزیک است و ماهیانه چندصد هزار دلار برای یتیم‌های کمیته امداد پول واریز می‌کند.

وب‌گاه فرارو

نعمت احمدی، حقوقدان و وکیل دادگستری گفت: در قانون مجازات اسلامی چنین مقرره‌ای نداریم که اگر تخلفی از این دست در مکانی انجام شد آن واحد صنفی را تعطیل کنیم. در واقع حتی اگر فردی بدهکار شد نمی‌توانیم ابزار متعلق به شغل او را توقیف کنیم، زیرا این موضوع تحت عنوان «مستثنیات دین» شناخته می‌شود.

خبرگزاری مهر

اراک - درحالی‌که اراکی‌ها امیدواربودند اجرای طرح‌های مسکن ملی بتواند تا حدودی گره کور خانه‌دار شدن آن‌ها راباز کند اما پروژه 8100 واحدی مسکن ملی در آستانه‌سالگرد کلنگ زنی پیشرفتی مناسبی ندارد.

خبرگزاری مهر

قم - جمعی از طلاب حوزه علمیه قم به مناسبت اعیاد شعبانیه توسط آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید ملبس به لباس روحانیت شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: مدیر حوزه‌های علمیه با تجلیل از تولید نرم‌افزار جامع احادیث شیعه و اهل سنت 2، گفت: این نرم‌افزار حرکت درست و جامع و صحیحی است که باید پیش برود. ما در حوزه کلامی و فقهی هم نیازمند چنین کارهایی هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نوشت: مدیر عامل موسسه همتا (هوش مصنوعی و تمدن اسلامی) گفت: با بیان اینکه هوش مصنوعی به پخته شدن مطالب علمی و دینی کمک می کند، گفت: زمزمه این موضوع که مثلا با هوش مصنوعی قصد داریم جای فقیه گرفته شود وجود داشت ولی این موضوع را با توضیحاتی که ارائه دادیم منتفی دانستیم.

خبرگزاری مهر

تربت حیدریه مدیر حوزه علمیه خراسان رضوی گفت: سپاه پاسداران یکی از مؤلفه‌های اقتدار نظام اسلامی است که پشتوانه مردمی دارد.

خبرگزاری فارس