یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با جشن‌های نیمه شعبان در شب ولادت امام زمان (عج)، برنامه‌های مناسبتی مختلفی از قاب شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دبیر بحران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از انتقال 41 دانش آموز در این شهر به مراکز درمانی خبر داد و گفت: این دانش آموزان با علائمی مانند حالت تهوع و درد شکم به وسیله اورژانس راهی مراکز درمانی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از برخورد ویژه پلیس با فرارمالیاتی در سال آینده خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان فارس، گزارش استشمام بوی نامطبوع از سوی مسئولان دو واحد آموزشی شهرستان نی‌ریز را تائید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی هم بر اساس وظیفه قانونی به این موضوع مسمومیت سریال دانش آموزان ورود کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم عمامه‌گذاری طلبه‌های دو حوزه علمیه آیت‌الله‌مجتهدی (ره) و آیت‌الله‌حق‌شناس (ره) همزمان با جشن نیمه شعبان شب میلاد امام زمان (عج) در تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: وزیر آموزش و پرورش گفت: موردی برای نگرانی برای باز بودن مدارس نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهرآرانیوز نوشت: معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: در ماجرای موسوم به مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان اقدامات منسجمی انجام شده است و به سرنخ‌هایی رسیده‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام انصاری گفت: استاد عبدالله حسن زاده آملی فرانویسنده‌ای اثرگذار و معلمی دلسوز است و در ادبیات، سخت‌ترین کار نوشتن برای خردسال است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی در یادداشت «شراکت رایگان در عقل دیگران» روزنامه اعتماد نوشت: یکی از مهم‌ترین ریشه‌های بحران کنونی در انحصار مدیریت امور و امنیتی کردن اتفاقات است. مسوولان می‌خواهند همه گوش به فرمان آنان باشند، و سکوت کنند، و به حرف آنان گوش دهند. هر کس هر حرفی و گمانه‌ای زد، محکوم است جز حرف‌هایی که خودشان می‌زنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: دبیر علمی کمیته بررسی علل مسمومیت دانش آموزان، وجود ماده سمی در جریان مسمومیت دانش آموزان را منتفی دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: با تأکید بر اینکه ضرایب آزمونی تغییر کرد و 40 درصد به آزمون کتبی و 60 درصد به مصاحبه اختصاص دارد، گفت: امیدواریم بتوانیم آن افرادی که شایستگی لازم را دارند شناسایی کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هدف از این مسمومیت سازی‌ها این است که مدارس ما تعطیل شود و ان شاءالله این هدف محقق نمی‌شود؛ چون ما به دنبال این هستیم که دختران و زنان ما به شکوفایی علمی و دانشی برسند. با بستن مدارس دشمن به هدف خود می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: محسن کوهکن، فعال سیاسی اصولگرا گفت: ادعای دست داشتن نظام در مسمومیت‌ها مضحک است. دختران دانش‌آموز مگر چه کاری کرده‌اند که نظام از آنها انتقام بگیرد؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، میلاد با سعادت امام زمان (ع) در هیئت‌های مذهبی مراسم مولودی و جشن برگزار می‌شود.

وب‌گاه گسترش

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در صورت نیاز زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تمدید می‌شود، گفت: تا کنون 263 هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کرده‌اند.