یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عطاالله مهاجرانی گفت: پیشنهاد می‌کنم همین براندازان محترم، به عنوان یک سفر شناخت و فهم جامعه ایران، سری به نجف و کربلا بزنند تا ببینند، برای کدام مردم نسخه می‌پیچند؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

42 کتابخانه ساخته شده توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در خدمت اهالی کتاب قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مهاجرانی نوشت: براندازان بایست جامعه ایرانی را با تمام رنگارنگی‌اش حقیقتا بشناسند تا ببینند، چرا ایده براندازی 44 سال است بر همان خشت اول که معمار کج نهاده است مانده است؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل بنیاد برکت درباره ساخت کتابخانه توسط این بنیاد توضیح داد: تا به امروز 42 کتابخانه در مناطق محروم و روستایی سراسر کشور ساخته و تکمیل شده و در اختیار علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی قرار گرفته است. محمد ترکمانه ادامه داد: بنیاد برکت با هدف برقراری عدالت فرهنگی و آموزشی، ترویج کتاب و کتابخوانی، افزایش سرانه فضای مطالعه و پاسخ‌گویی به نیاز...

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدعطاالله مهاجرانی در یادداشت اعتماد نوشت: براندازان بایست جامعه ایرانی را با تمام رنگارنگی‌اش حقیقتا بشناسند تا ببینند، چرا ایده براندازی 44 سال است بر همان خشت اول که معمار کج نهاده است مانده است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ویژه آمریکا به صدور حکم اعدام برای یک محکوم ایرانی - آلمانی اعتراض کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ویژه آمریکا به صدور حکم اعدام برای یک محکوم ایرانی - آلمانی اعتراض کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تمام ماه رجب را در عراق بودم. مقرم نجف اشرف بود و در دهم و بیستم و سی‌ام ماه رجب به کربلا و کاظمین مشرف شدم. سفر یک ماهه، مطابق رویه و سابقه‌ام با تامل و نوشتن یادداشت همراه بود. به چند نکته مهم اشاره می‌کنم:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ویژه آمریکا به صدور حکم اعدام برای یک محکوم ایرانی - آلمانی اعتراض کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز جمعه در توییتی مدعی شد: ما قویا صدور حکم اعدام برای جمشید شارمهد، شهروند ایرانی - آلمانی پس از ربایش و برگزاری دادگاه ساختگی را محکوم می‌کنیم. دولت با تک تک این گام‌ها خود را بیش از پیش از سایر جهان جدا می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی از اقدام تبعیض آمیز وزارت ارتباطات درباره سیم‌کارت‌های بدون فیلتر انتقاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: حجت الاسلاممحمدی لائینی گفت: ما باید با مسئله کشف حجاب با قاطعیت برخورد کنیم و نهادها باید کارهای خود را به درستی انجام دهند، نیروی انتظامی، بسیج و صمت باید برخورد جدی داشته باشند و طلاب هم باید کار فرهنگی خود را دنبال کنند.

خبرگزاری تسنیم

آیین نکوداشت و تجلیل از مقام و شخصیت علمی نویسنده، محقق، فیلسوف، مترجم و پدر زبانشناسی توحیدی علامه دکتر الحسینی در خانه فرهنگ آیه منطقه 5 برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امام جمعه قم گفت: سپاه همانطور که در مرزهای جغرافیایی می‌جنگد و در عرصه جنگ سخت با دشمنان مبارزه می‌کند، در عرصه اقتصاد نیز باید ورود کند و در کنار نیازمندان جامعه با خضوع و فروتنی برای رفع مشکلات گام بردارد تا همه کارنامه درخشان سپاه را مشاهده کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه قم گفت: سپاه در عرصه اقتصاد نیز باید ورود کند و در کنار نیازمندان با فروتنی برای رفع مشکلات گام بردارد تا همه کارنامه درخشان سپاه را مشاهده کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه قم گفت: سپاه همانطور که در مرزهای جغرافیایی و جنگ سخت با دشمنان مبارزه می‌کند، در عرصه اقتصاد نیز باید ورود کند.