یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات فعالیت 24 هزار روحانی در مدارس کشور در قالب «طرح امین» و اجرای 40 برنامه مشترک در بستر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: در آستانه تدوین و تصویب برنامه هفتم باید از گذشته عبرت گرفت و همواره اهداف واقعی و ابزار رسیدن به آن را مهیا کنیم.

خبرگزاری مهر

حجت‌الاسلام عظیمی زندگی‌اش را وقف مردم و تبلیغ کرده است. خودش می‌گوید خیلی از روزها 24ساعته درحال پیگیری مشکلات مردم است و از اینکه مبلغ است خوشحال است. این گفتگو درباره «تبلیغ» است...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: 24 هزار روحانی در مدارس کشور در قالب طرح امین فعالیت می کنند و در حال حاضر طراحی و اجرای 40 برنامه مشترک در بستر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: معیارهایی مانند تخصص و تعهد عملکردی، شاخص های مهم در انتخاب مصاحبه گران آزمون استخدامی اسفند ماه جاری وزارت آموزش و پرورش است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: 24 هزار روحانی در مدارس کشور در قالب طرح «امین» فعالیت می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: 24 هزار روحانی در مدارس کشور در قالب طرح «امین» فعالیت می‌کنند. وی گفت: 3 هزار مدرسه شبانه روزی در کشور وجود دارد که ظرفیت فوق العاده‌ای برای طرح‌های ستاد حوزه و آموزش و پرورش است.

وب‌گاه الف

مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: در آزمون اسفندماه سال جاری بالغ بر 25 هزار آموزگار به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.

خبرگزاری مهر

اهواز - مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: در آزمون اسفندماه سال جاری بالغ بر 25 هزار آموزگار به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه آلمان امروز به حکم صادره برای سرکرده گروه تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه آلمان در واکنش به صدور حکم اعدام برای «جمشید شارمهد» سرکرده گروه تروریستی تندر، آن را حکمی «کاملا غیرقابل قبول» توصیف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه آلمان امروز به حکم صادره برای سرکرده گروه تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر

اهواز - مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: 24 هزار روحانی در مدارس کشور در قالب طرح «امین» فعالیت می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تیراندازی در خیابان باهنر تهران اعلام شد. فردی که برادر خود را با شلیک گلوله مصدوم کرده است، تحت تعقیب پلیس است.