یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی درگذشت همسر شهید مطهری را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ما باید با مسئله کشف حجاب با قاطعیت برخورد کنیم و نهادها باید کارهای خود را به درستی انجام دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ما باید با مسئله کشف حجاب با قاطعیت برخورد کنیم و نهادها باید کارهای خود را به درستی انجام دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: طبق اعلام معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش قرار است آزمون استخدامی برای جذب نیروهای جدید در سال تحصیلی آینده در روز 26 اسفندماه برگزار شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پی تصادف در جاده بندرعباس - بندر خمیر پسر امام جمعه بندر لنگه فوت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در تصادف مرگبار در جاده بندرعباس - بندر خمیر، 2نفر جان باختند و 6 تن هم زخمی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش قرار است آزمون استخدامی برای جذب نیرو‌های جدید در سال تحصیلی آینده در روز 26 اسفندماه برگزار شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرارگاه جدید در دولت سیزدهم رونمایی شد؛ این بار در وزارت آموزش‌وپرورش. مشاور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از تشکیل قرارگاه کوثر با هدف آماده‌سازی دانش‌آموزان برای ایفای نقش همسری و مادری خبر داد

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - عضو فقهای شورای نگهبان گفت: منشور روحانیت بیم‌های امام راحل نسبت به آینده طلاب را بازگو می کند و چراغ راه حوزه‌های علمیه است.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیر حوزه علمیه خراسان با تاکید بر ضرورت تببین محورهای پیام منشور روحانیت جهت مقابله با دسیسه‌های دشمنان گفت: هدف دشمن این است که میان طلاب جوان و جامعه روحانیت اختلاف ایجاد کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری، این مجلس رفیع و بسیار مهم را نماد درهم آمیختگی «جمهوریت» و «اسلامیت» خواندند و با اشاره به حضور بی‌بدیل، حیاتی و مستمر مردم در صحنه‌های گوناگون گفتند: بنیه قویِ مردمی نظام، ثروتی ملی است که خداوند با آن، حجت را بر علما و همه مسئولان نظام تمام کرده است و همه باید در حفظ و افزایش این سرمایه عظیم، بی‌وقفه تلاش...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب تبیین علت اصلی دشمنی‌ها برای مردم را ضروری دانستند و افزودند: با تبیین این علت اصلی، دیگر کسی نباید در فضای مجازی و غیر از آن، بگوید جمهوری اسلامی برای خود دشمن می‌تراشد زیرا این ذات مردم‌سالاری دینی است که موجب ابطال نقشه‌های بدخواهان و عامل دشمنی آنها است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کسانی که خودشان و شخصیت‌شان در معرض نابودی و ویرانی است، همه چیز را از این زاویه می‌بینند اما در مقابل، کسانی که دل و ذهنی پُر از امید دارند، امیدوارانه به مسائل و تحولات نگاه می‌کنند که امیدواریم خداوند همه ما را موفق بدارد که با این نگاه، و به پشتوانه لطف الهی و حضور مردمی، به وظایف خود با جدیت و بدون خستگی و سستی عمل کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صدر اعظم آلمان امروز به حکم صادره برای سرکرده گروهک تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش مداخله جویانه ای نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور اقتصاد و دارایی توضیحاتی را درمورد نرخ ارز ارائه کرد و گفت: نرخی که در کانال‌های کاغذی معاملات تلگرامی و قمار انجام می‌شود هیچ ارتباطی با تجارت کشور ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: نرخی که در کانال‌های کاغذی معاملات تلگرامی و قمار انجام می‌شود هیچ ارتباطی با تجارت کشور ندارد.