یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری تسنیم

اولین همایش بین المللی تبیین اندیشه‌های امام خامنه‌ای به میزبانی وزارت دفاع برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

اولین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی «تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه‌ای» 8 اسفند برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه‌های علمیه گفت: فقط در طبقه روحانیت بیش از 4 هزار شهید داریم و این نسبت بالا را افتخار می‌دانیم و برای روحانیت و حوزه علمیه وظیفه می‌دانیم که پیشگام عرصه‌های خطر باشد.

وب‌گاه فرارو

موسوی، دبیر زیست‌شناسی است و می‌گوید؛ وسعت تغییرات آنقدر گسترده است که در یکی از سال‌های تحصیلی، 18 صفحه از کتاب زیست‌شناسی اصلاح شد: «همین اصلاحات منجر می‌شود هر سال کتاب جدیدی منتشر شود. معلمان هر سال ناچارند کتاب‌های اصلاح‌شده‌ای را تدریس کنند. تغییر کتاب‌های درسی، کیفیت آموزشی را به‌شدت کاهش می‌دهد.»

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: انقلاب اسلامی برای همه بشریت و تمدن‌های مدعی در جهان حرف و نکته دارد لذا این همه دشمنی و کینه با انقلاب به همین خاطر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ششمین نمایشگاه کتاب دین با حضور 100 ناشر داخلی در حوزه‌های مختلف از 26 بهمن آغاز به کار کرد و تا امروز میزبان علاقه‌مندان بود.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر برگزاری نمایشگاه های کتاب به صورت فصلی. و منظم تاکید کرد و این امر را در راستای ترغیب مردم به سمت فرهنگ و معارف دینی برشمرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: حکومت ایران می‌خواهد خود را هادی ملت بداند. وقتی که شما خود را هادی بدانید، یعنی چیزی فراتر از ملت هستید و مردم حقی نسبت به شما ندارد. این شما هستید که به او لطف می‌کنید. بنیان تمام بحران‌های ایران در این رویکرد است. این بحران در مواردی خود را در عرصه اقتصاد و جاهایی خود را در عرصه فرهنگ، سیاست خارجی، سیاست داخلی و یا هر حوزه دیگری نشان می‌دهد....

وب‌گاه مشرق نیوز

با چشم خود دیده بودیم که در زندان مخوف ساواک، زنان به شدت شکنجه می‌شدند و این برای ما جای سوال دارد که اگر پرویز ثابتی و امثال او طرفدار زن، زندگی، آزادی هستند، چرا زن‌ها را به شدت شکنجه می‌کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر انقلاب درباره شهید آیت‌الله محلاتی می‌فرمایند: او در زمان مسؤولیت‌اش مدام بین تهران و جبهه‌های غرب و جنوب در حال رفت و آمد بود. من کم‌تر کسی را از روحانیون می‌شناسم که اینقدر به جبهه سر زده باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: 27 هزار تماس با تلفن 1570برای مشاوره تربیتی، آموزشی و آسیب‌های اجتماعی گرفته شده است.