یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا می داند استقامت و سربلندی کشورمان با ولایت است و می خواهند ستون خیمه را بشکنند ولی نمی توانند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم جشن و سرور فرارسیدن مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور جمعی از اساتید حوزه، فضلا و عموم عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در حسینیه دفتر حضرت آیت الله فاضل لنکرانی در قم برگزار شد. خاطرنشان می‌شود: در این مراسم 21 نفر از طلاب حوزه علمیه قم با عمامه گذاری به دست آیت الله فاضل لنکرانی مفتخربه لباس مقدس روحانیت شدند. همچنین اجرای...

خبرگزاری مهر

همزمان با فرارسیدن مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) آیین عمامه گذاری 21 تن از طلاب در دفتر آیت الله فاضل لنکرانی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بازنشستگی حدود 65 هزار معلم در سال آینده گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش احتمالاً 26 اسفند برگزار خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

از فردای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون سه بار جریانات فکری - سیاسی خواستار تغییر در سبک حکمرانی یا ماهیت نظام شده‌اند.

خبرگزاری مهر

تبریز - معاون توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: 80 هزار نفر از نیروهای آموزش و پرورش مشمول بازنشستگی هستند که احتمالاً حدود 65 هزار نفر از آنها تا مهر سال آینده بازنشسته خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مرجع تقلید شیعیان گفت: روحانیون نسبت به خانواده، خویشاوندان و همسایگان خود توجه لازم را داشته باشند و سایر مسلمین را هم برادر خود بدانند.

وب‌گاه فرارو

ستاری فرد گفت: برای دوره ابتدایی تلاش ما این است تا پایان اسفند آزمون را برگزار کنیم و حدود 25 هزار نفر نیروی مورد نیاز از طریق آزمون ماده 28 با اصلاح شریط احراز آموزگاری و اصلاح مواد آزمونی و ساز و کار ارزیابی، مصاحبه و گزینش شرایطی را فراهم کنیم تا داوطلبان متعهد و متخصص وارد آموزش و پرورش بشوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: 80 هزار نفر از نیروهای آموزش و پرورش مشمول بازنشستگی هستند که احتمالا حدود 65 هزار نفر از آنها تا مهر سال آینده بازنشسته خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله مکارم شیرازی در توصیه‌های به طلاب جوان که به تازگی ملبس به لباس روحانیت شدند، تصریح کرد: این لباس مسئولیت‌آور و افتخارآفرین است و لباس شاگردی امام زمان (عج) و امام صادق (ع) است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم انتظار دارند روحانیون واقعاً رفتار روحانی داشته باشند.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان اسلام را دین حیات و زندگی برشمرد و گفت: اسلام برای بشریت حیات معنوی به ارمغان آورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: «از آن میان، پیری پرسید: نام او را چه کرده‌ای، ای عبدالمطلب؟ - محمد. - از چه رو محمدش نام کردی؛ با آنکه پیشتر در میان پدران و خویشانت این نام نبود؟ عبدالمطلب بر آن شد که قصه آن رویای عروسش را باز گوید. لیک به ناگاه در خاطرش آورد که آن راز باید که پوشیده ماند. پس لختی به اندیشه اندر شد و آنگاه گفت:... تا سپاسگزار الله در آسمان و دوستار بندگان او در زمین باشد...»

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام خسروپناه در پیامی درگذشت حجت الاسلام سیدمصطفی مدرس مصلی روحانی جهادگر را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

قم - همزمان با سالروز بعثت پیامبر اسلام مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب بدست مراجع تقلید برگزار شد.