یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

لطف الله میثمی به مجله چشم انداز ایران گفت: بسیاری از بزرگان ما ازجمله مرحومان آیت‌الله منتظری و مهندس سحابی تغییراتی را که در بازنگری قانون اساسی صورت گرفت، قبول نداشتند و در حال حاضر نیز شخصیت‌هایی چون مهندس میرحسین موسوی، آقای تاج‌زاده، آقای مهندس بنی‌اسدی، آقای مهندس توسلی و... آن را مطلوب نمی‌دانند؛ من هم همین‌طور!

وب‌گاه مشرق نیوز

سیل جنایات پرویز ثباتی در شمار نمی‌گنجند اما در این فهرست، تایید حکم تبعید، رهبر انقلاب بدون سیر تشریفات قانونی به جنوب شرق کشور نیز وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین واعظ از اساتید پیشکسوت حوزه علمیه اصفهان دعوت حق را لبیک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت:«حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین واعظ» دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین واعظ» دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله رشاد، استاد حوزه علمیه در حاشیه درس خارج خود با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن؛ کنایه‌های جالبی را خطاب به مسئولان مطرح کرد.

خبرگزاری مهر

قم - دبیر علمی همایش کتاب سال حوزه از برگزاری مراسم اختتامیه این همایش با معرفی و تجلیل از 48 اثر منتخب خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

پرویز امینی می‌گوید درباره نحوه مواجهه با مسئله اعتراضات و اغتشاشات 1401 پنج رویکرد وجود دارد؛ او با رد 4 نوع رویکرد، می‌گوید که باید اصلاحاتی صورت بگیرد. امینی ایده‌های خود برای اصلاح را هم مطرح می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی حضور حماسی مردم در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن امسال، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیامی به شرح زیر صادر کرد. بسم الله الرحمن الرحیم سلام و درود خدا بر ملت آگاه، قهرمان و حماسه ساز ایران حضور حماسی شما در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، مصداق عینی آیه «فَسَوفَ یَأتِی اللَهُ بِقَوم یُحِبُهُم وَیُحِبُونَهُ أَذِلَه عَلَی المُؤمِنِینَ أَعِزَه عَلَی الکَافِرِینَ...

خبرگزاری مهر

قم - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای تاکید کرد: ملت ایران با ایمان و اتکال به قدرت لایزال الهی قدرت خود را به رخ دشمنان کشید و خواب دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را آشفته کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهرداد خدیر در «عصر ایران» نوشت: گزاف نیست اگر گفته شود نام حجتی کرمانی نه با زندان و سلاح پیش از انقلاب، نه با نمایندگی مجلس بعد از انقلاب، نه با بنی‌صدر و هاشمی که با یک کلمه پیوند خروده است: آشتی و دیگر هیچ! مردی که با خود و با جهان پیرامون خود به صلح رسیده و جز آشتی ملی نسخه‌ای نمی‌شناسد. بی‌سبب نیست که محقق داماد می‌گوید اگر قدرتی داشت شکنجه‌گران خود را نیز عفو می‌کرد و با این...

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: آیت الله نوری همدانی گفت: مردم و حوزه علمیه همه خدمتگزار این ملت هستند و تمام ما باید به این ملت خدمت کنیم و این نظام را نگه داریم تا امام عصر (عج) ظهور کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

حسن روحانی از 16 سالگی وعظ و سخنرانی را آغاز کرد و نخستین سفر تبلیغی اش را به تویسرکان رفت که در آنجا توسط شهربانی دستگیر و بازداشت شد