یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت‌الاسلام علی اصغر هاشمی شهیدی درگذشت.

خبرگزاری مهر

تولیت آستان قدس رضوی گفت: فرمان رهبر معظم انقلاب برای عفو گسترده محکومان و متهمان ناآرامی‌های اخیر نشان دهنده رأفت، اقتدار و صلابت نظام مقدس اسلامی است.

خبرگزاری مهر

تربت جام به مناسبت دهه فجر و به منظور تقویت و تجدید پیمان با آرمان‌های تقریبی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گردهمایی وحدت آفرین علمای شیعه و سنی در تربت جام برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله سید محمد موسوی خوئینی ها دبیرکل مجمع روحانیون مبارز گفت: بنده و امثال بنده مثل فرزندان پدری هستیم که از دنیا رفته و یک ثروت عظیم هم در اختیار بچه هایش گذاشته و ما بی عرضه ها فکر کردیم این ثروت عظیم دیگر کار می خواهد چه کند؟! همین که هست از یک گوشه اش می خوریم! یعنی ما در این سال ها هیچ فکر نکرده ایم که باید تولید هم کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موسوی خوئینی ها اظهار کرد: تا آنجایی که من می فهمم، وضع دین و باورها و اعتقادات دینی خیلی عجیب و غریب و ضعیف شده است. یعنی به هر حال ما مدعی هر دو بوده ایم. من گمان می کنم ما خوب نفهمیدیم که اصول اساسی امام برای اداره کشور چه بود و لذا به امور حاشیه ای چسبیدیم و آن اصول از دست رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید محمد موسوی خوئینی دبیرکل مجمع روحانیون مبارز با تأکید بر عظمت شخصیت امام خمینی (س)، گفت: انصافا مردم هم قدردان این نعمت بودند، اما بنده و امثال بنده مثل فرزندان پدری هستیم که از دنیا رفته و یک ثروت عظیم هم در اختیار بچه هایش گذاشته و ما بی عرضه ها فکر کردیم این ثروت عظیم دیگر کار می خواهد چه کند؟!

وب‌گاه عرشه آنلاین

شامگاه پنجشنبه 14 آذرماه سال 98، دو مرد مسلح در حالی که صورت‌هایشان را با نقاب پوشانده بودند در خیابان مشیریه از خودروی پژویی پیاده شده و قهوه‌خانه را به رگبار بستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی در واکنش به بیانیه خاتمی گفت: هیچ‌چیزی خلاف قانون و مخالف با ارزش‌های انقلاب در این بیانیه نیست و تعبیر براندازانه از آن به‌معنای این است که این سیستم است که نسبت به انقلاب و قانون تغییر ماهیت داده است

وب‌گاه مشرق نیوز

متولد مشهد اما اصالتا بختیاری است، در کارنامه کاری خود هم وزارت را دارد و هم ریاست. با نگاهی غرور آفرین به گذشته نگاه می کند و از مبارزات خود می گوید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: جمهوری اسلامی نه قرار است شبیه طالبان باشد نه شبیه سیاست‌مداران غربی بلکه استاندارد جدیدی را خلق کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پنجم دی ماه یک حکم انتصاب از سوی رئیس‌جمهور صادر شد و دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی تغییر کرد. به مناسبت انتصاب حجه‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دزفولی به سمت دبیری شورایعالی انقلاب فرهنگی، نگاهی به سابقه فکری و زندگینامه علمی او انداخته‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم طی نامه ای خطاب به رییس جمهور به مصوبه مولدسازی دارایی های دولت واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله ناظم زاده قمی در نامه ای به سیدابراهیم رئیسی نوشت: آقای رییس جمهور، اگر برای خاتم پیامبران در قرآن مصونیت مطلق نیست، شما به استناد کدام دلیل شرعی و قانونی برای هیئت اجرایی مصوبه به طور اطلاق و بدون تبصره ای مصونیت قائل شده اید؟!