یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری مهر

موکب هیات عزاداری دانشگاه صنعتی ارومیه با همکاری جمعی از طلاب حوزه علمیه ارومیه، روزانه 1000 پرس غذا برای مردم زلزله زده خوی پخت و توزیع می کنند.

خبرگزاری تسنیم

رویداد و نمایشگاه نیازمحور هوش مصنوعی با حضور شرکت‌های فعال در این حوزه، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و بازدیدکنندگان برگزار شد. در این برنامه 16 شرکت، 30 نیاز حوزه هوش مصنوعی را به مخاطبین این رویداد ارائه کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: دبیر مجمع محققین قم با بیان اینکه، " فرمان عفو رهبر انقلاب موجب امیدواری بیشتر به آینده می‌شود، گفت: دانشگاه‌ها نیز دانشجویانی که دچار اشتباه شده بودند را مورد عفو قرار دهد یا صداوسیما مجریان، هنرمندان و بازیگرانی که اشتباهاتی داشتند را به عرصه فعالیت برگرداند تا وضعیت خیلی بهتر شود.

وب‌گاه فرارو

باقرزاده در پاسخ به این سوال که دانش آموزانی که در حوادث اخیر فعالیتی داشتند و با مشکل مواجه بودند برای ادامه تحصیل مشکلی ندارند؟ توضیح داد: برای ادامه تحصیل این بچه‌ها هیچ مشکلی نداریم. رهبر عزیز ما اخیرا به بازداشت‌شدگان اغتشاشات عفو دادند، این بچه‌ها که حتی جزو اغتشاش گران نیز به حساب نمی‌آیند و تهش می‌توان گفت معترض هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: رهبر عزیز ما اخیرا به بازداشت‌شدگان اغتشاشات عفو دادند، این بچه‌ها که حتی جزو اغتشاش گران نیز به حساب نمی‌آیند و تهش می‌توان گفت معترض هستند.

خبرگزاری مهر

رشت - رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با بیان اینکه جامعه بدون جهاد نابود و زوال پذیر است، گفت: فرهنگ ایرانیان با حُب الهی گره خورده است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه با بیان اینکه، " فرمان عفو رهبر انقلاب موجب انسجام اجتماعی و امیدواری نسبت به آینده می‌شود، گفت: بهتر است صداوسیما هم همانند رهبری عمل کرده و مجریان و هنرمندانی که اشتباه داشتند را به عرصه فعالیت برگرداند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی رویداد اربعین را روایت شکل‌گیری امت اسلام دانست و گفت: متأسفانه عظمت اربعین را تا مشکلات حمل و نقل تنزل دادیم و رسانه‌های بیگانه این رویداد مهم را تحریف می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

«در مدرسه شیمی تدریس می‌کردم و استاد پرورش هم ادبیات تدریس می‌کرد؛ استاد پرورش سخنان گیرایی داشت و همیشه می‌پرسیدند من با شعر بر دانش‌آموزان تأثیر می‌گذارم تو چطور با فرمول‌های شیمی این کار را می‌کنی؟

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: آیت‌الله حسینی بوشهری فرمان عفو مقام معظم رهبری را بشارت‌دهنده جامعه‌ای یکپارچه و منسجم دانسته تأکید کرد که مقام معظم رهبری با همه کسانی که در حوادث اخیر یا پیش از آن جرائمی را مرتکب شده بودند، برخوردی پدرانه کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو خبرگان رهبری گفت: آمریکا تمام پژوهشگاه‌های دنیا را بسیج کرده بود که راه‌های براندازی نظام را اعلام کنند، که 200 راه پیشنهاد دادند و به یاری خدا همه این راهها بی نتیجه ماند.

خبرگزاری مهر

تربت حیدریه عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف اصلی دشمن در اغتشاشات اخیر براندازی نظام اسلامی بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید احمد خاتمی گفت: انتقاد آزاد است ولی چرا وقتی محارب اعدام می شود سر و صدا به راه می اندازند، شهیدان عجمیان و آرمان را دهها نفر محاصره کرده بودند و با زجر کشتند و نفس‌شان هم در نمی‌آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو خبرگان رهبری گفت: آمریکا تمام پژوهشگاه‌های دنیا را بسیج کرده بود که راه‌های براندازی نظام را اعلام کنند، که 200 راه پیشنهاد دادند و به یاری خدا همه این راهها بی نتیجه ماند.

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله حسینی بوشهری، فرمان عفو مقام معظم رهبری، بشارت‌دهنده جامعه‌ای یکپارچه و منسجم دانسته و تأکید کرد که مقام معظم رهبری با همه کسانی که در حوادث اخیر یا پیش از آن، جرائمی را مرتکب شده بودند، برخوردی پدرانه کرده است.