یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: عضو خبرگان رهبری گفت: هدف اصلی دشمن در «اغتشاشات» اخیر، براندازی نظام اسلامی بود، دشمن این هدف را با چهار حربه مقابله با دین، امنیت و اقتدار کشور و همچنین ناامیدی مردم دنبال می‌کرد.

خبرگزاری مهر

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه بیانیه میرحسین موسوی بیانیه سقوط و عبور از انقلاب است، گفت: این بیانیه حرکت آشکار و ضد انقلابی نیروهای سقوط کرده را بیشتر نمایان کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: آئین عمامه‌گذاری طلاب حوزه علمیه خراسان همزمان با شام میلاد امیرالمؤمنین (ع) با حضور حجت‌الاسلام مروی، تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از علمای مشهد در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مشهد مراسم تلبس و عمامه گذاری 350 طلبه حوزه علمیه خراسان رضوی با حضور تولیت آستان قدس رضوی، علما، استادان، طلاب در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روایت زندگی‌اش به کتاب تاریخی می‌ماند، «مریم محمدی» را می‌گویم. زنی که بعد از آزاد شدن از چنگ آمریکایی‌ها این اولین باری است که پای میز مصاحبه می‌نشیند تا از زخمی بگوید که بیش از 40 سال از آن گذشته!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عیدس نوشت: از میان رفتن اعتماد به نفسی که می‌خواست زنده شود به زیان حکومت هم هست و چه بسا در نوبت بعدی به شکل کور و اعتراضات تخریبی خود را نشان دهد.

خبرگزاری مهر

قم - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای بر فراهم آوردن اسکان و تجهیزات مورد نیاز آسیب دیدگان زلزله خوی و حضور گسترده گروه های جهادی و عموم مردم در امر خدمت رسانی تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا و شفقنا نوشتند: روز شنبه همزمان با 13 رجب، مراسم عمامه‌گذاری تعدادی از طلاب حوزه علمیه و جامعه‌المصطفی العالمیه توسط آیت‌الله جوادی آملی، آیت‌الله مکارم شیرازی و آیت‌الله کریمی جهرمی و در دفاتر این آیات برگزار شد.

خبرگزاری مهر

قم - همزمان با سالروز میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه قم بدست آیت الله مکارم شیرازی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس جمهور گفت: تبلیغ دین و ارزش‌های الهی همواره با مشکلات و سختی‌ها مواجه بوده، اما پروردگار در مصادیق متعدد در صدر اسلام نبی مکرم اسلام (ص) را تنها به خشیت از خود و نترسیدن از فضاسازی‌ها توصیه و امر فرموده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرآنلاین در گزارشی به بررسی وضعیت روسای جمهور قبل و بعد از انقلاب اسلامی1357 پرداخته و بررسی کرده ابوالحسن بنی صدر، محمدعلی رجایی، آیت الله خامنه ای، هاشمی رفسنجانی، محمدخاتمی، محمود احمدی نژاد، حسن روحانی و ابراهیم رئیسی هر یک قبل و بعد از انقلاب از چه سابقه ای برخوردارند؟

وب‌گاه فرارو

رئیسی با بیان اینکه، با مشارکت خوب مردم بحران کرونا مهار شد، گفت: دشمنان شرایطی مهیا کردند که ما نه تولید داشته باشیم و نه تجارت، اما به برکت راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب و حضور شما در شرایطی هستیم که تحریم‌ها خنثی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

10 سال از پیروزی انقلاب گذشته بود و قرار بر این بود که به‌مناسبت دهمین سالگرد پیروزی انقلاب ویژه‌نامه متفاوت از آنچه هر سال در دهه فجر منتشر می‌شد، به رشته تحریر در‌آید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیسی اغتشاشات اخیر را جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ملت و نظام برشمرد که دشمن به بهانه مسئله حجاب تهاجم عظیمی علیه باور‌های مردم تدارک دیده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار علما، روحانیون و اساتید حوزه علمیه ری، ضمن تقدیر از مجاهدت‌های ایشان در کسوت تبلیغی و تبیینی گفت: تبلیغ دین و ارزش‌های الهی همواره با مشکلات و سختی‌ها مواجه بوده است، اما پروردگار در مصادیق متعدد در صدر اسلام نبی مکرم اسلام (ص) را تنها به خشیت از خود و نترسیدن از فضاسازی‌ها توصیه و امر فرموده است. رئیس...

خبرگزاری مهر

ری - رئیس جمهور در دیدار علمای جنوب تهران اغتشاشات اخیر را جنگ ترکیبی دشمن دانست و از علما خواست برای تبیین مساله حجاب تمام قد وارد میدان شوند.