یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور گفت: اغتشاشات اخیر جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ملت و نظام بود که دشمن به بهانه مسئله حجاب تهاجم عظیمی علیه فرهنگ و باورهای مردم تدارک دیده بود، اما به لطف خدای متعال و بصیرت مردم، شکست خورد.

وب‌گاه فرارو

به مناسبت سالروز ولادت امام اول شیعیان حاج مهدی رسولی مداح سرشناس ایرانی در مراسمی که در لاهور و اسلام آباد پاکستان برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم جشن میلاد امیرالمومنین (ع) در هیأت الرضا محفل بسیجیان و رهروان شهدا فردا جمعه 14 بهمن‌ماه همزمان با شب ولادت از ساعت 20 در تکیه‌گاه آقامرتضی علی با نوای عبدالرضا هلالی و دیگر ذاکران اهل بیت (ع) برگزار می‌شود. مراسم فردای این هیأت فردا یک مهمان ویژه دارد و بناست علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در این هیأت، تریبون آزاد به راه انداخته و در قالب...

خبرگزاری مهر

معاونت ارزیابی قرارگاه جهادی شهید هریری با وقوع زلزله شهرستان خوی و روستاهای اطراف آن، برای کمک‌رسانی به مناطق آسیب‌دیده اعزام شدند.

خبرگزاری مهر

و آنگاه که مختار مردم را به خونخواهی حسین (ع) دعوت کرد، شیعیان آل محمد (ص) فوج فوج به وی پیوستند. در حالی که قلب‌های خود را روی زره پوشیده بودند و در هر معرکه‌ای خود را به دریای مرگ می‌سپردند.

خبرگزاری تسنیم

بعد از فوت آیت‌الله بروجردی برای اینکه نشان دهد رغبتی برای مرجعیت ندارد، در تشییع جنازه ایشان شرکت نکرد. در مراسم مهر و موم کتابخانه و صندوق شخصی آقای بروجردی هم حاضر نشد. در مراسم قرائت وصیت نامه‌اش نیز شرکت نکرد.

خبرگزاری تسنیم

جزئیات متن کامل لایحه اذن خروج زنان از کشور منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

یک استاد فلسفه سیاسی اصلاح حکمرانی را ایده‌ای دینی و عقلی دانست و گفت که قانون اساسی به این مهم به‌عنوان یک اصل پویا و مترقی تأکید کرده است و نیروهای انقلابی برای پیشرفت کشور و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی از آن استقبال می‌کنند.

خبرگزاری مهر

ورامین - معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان این که دولتمردان از گرانی و مشکلات موجود با خبرند، اصلاح اقتصادی را هداف اول دولت سیزدهم دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران نامزدهای گروه «دین» در موضوع‌های «کلیات اسلام»، «علوم قرآنی»، «حدیث»، «فقه و اصول»، «سیره»، «کلام»، «اخلاق»، «عرفان» و «ادیان دیگر» را معرفی کرد. در این گروه 32 کتاب به مرحله دوم داوری چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی راه پیدا کردند. در موضوع «کلیات اسلام» آثار زیر به عنوان نامزد معرفی...

خبرگزاری مهر

نامزدهای گروه «دین» چهلمین دوره جایزه کتاب سال با اعلام دبیرخانه این رویداد معرفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در گروه «دین» 32 کتاب به مرحله دوم داوری چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران راه یافتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رهبر انقلاب امروز بر مزار شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی و تعدادی از شهدای مدافع حرم، شهدای گمنام و شهدای مدافع سلامت حضور یافتند.