یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری تسنیم

کتاب «مصاف»، به قلم سیدمحمدمهدی دزفولی با نگاهی به دیدگاه‌ها و عملکردهای سه جریان و چهره مخالف با امام (ره) از سوی نشر معارف منتشر شد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی با اشاره به اعلام برندگان این دوره از جشنواره در روز 24 بهمن، گفت: برای تحول در اقتصاد کشور باید به مدیران دولتی که جسارت و شهامت پا نهاد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در نشست علمی بررسی و نقد شاخص‌های اقتصاد مردم بنیان مازیار عطاری دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی با اشاره به اعلام برندگان این دوره از جشنواره در روز 24 بهمن، اظهار کرد: حدود 3 سال گذشته این دغدغه و ایده مطرح شد و کار‌های پژوهشی آن صورت پذیرفت، که برای تحول در اقتصاد کشور باید به مدیران دولتی که جسارت و شهامت پا نهادن به تمام...

خبرگزاری تسنیم

کتاب «تن‌های محجر»، نوشته امیرمحمد عباس‌نژاد، به زبان عربی ترجمه و در لبنان توزیع شد. این اثر روایتی است از مقاومت آزادگان ایرانی در زندان‌های رژیم بعث.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) گفت: دشمنان در کشورهای اسلامی به دنبال دین زدایی هستند و در این راستا تلاش می‌کنند تا در بین مسلمین تفرقه ایجاد کنند تا با این روش اقدامات خود را پیش ببرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله ابوالقاسم وافی عضو خبرگان رهبری در بیمارستان بستری شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

گزارش حاضر در باره دو نفر از شبه نظریه پردازان خود خوانده جناح تندرو است که بدون هیچ محابایی تیغ کلام را علیه مخالفان خود به کار می گیرند.

خبرگزاری مهر

مشهد آیین رونمایی از کتاب صوتی «زهرا (س)، مولود وحی» به قلم آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، حوزه‌های علمیه و پژوهشگران تاریخ اسلام در برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین تکریم و معارفه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، امروز یکشنبه با حضور، غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، رییس دانشگاه آزاد اسلامی، جمعی...

خبرگزاری مهر

آیین تکریم و معارفه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، امروز یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان و شخصیت‌های علمی و فرهنگی در تالار ایوان شمس برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مصوبه «تدوین سند آمایش فرهنگ» با امضای محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: در همین روزها که جوانان نسل جدید فلسطینی با خون خود، شهادتنامه عدم پذیرش دولت اشغالگر را امضا می‌کنند در کمال تعجب، مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت شهر زاهدان، در سخنانی نادر و خلاف آنچه تاکنون درباره فلسطین گفته بود تصریح می‌کند که «مردم ایران در فلسطین هم خواهان صلح هستند و معتقدند حکومت اسرائیل و مردم فلسطین باید صلح کنند و فلسطینی‌ها به یک حکومت مستقل برسند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اعتماد به بازتاب بازتاب وسیع برنامه دولت برای فروش اموال مازاد پرداخت.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: امروز باید بدانیم که اتاق فکر دشمن کجاست و رسانه ها باید اتاق فکر دشمن را بشناسند و رسوا کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده ناوشکن سبلان در دوران دفاع مقدس طی یادداشتی، به استوری اخیر علی کریمی درباره شهدای نیروی دریایی ارتش در مواجهه با ناوگان آمریکا در سال 1367 واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله جعفر سبحانی در پیامی از اظهار همدردی مراجع و مردم به خاطر درگذشت همسرشان تشکر کرد.