شنبه 14 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: با مصالحه 3 پرونده قصاص در استان فارس تعداد محکومان نجات یافته از قصاص در استان فارس به 43 نفر رسید.

خبرگزاری مهر

قم - عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه پژوهش ها نباید کلیشه ای باشد گفت: مسئله پژوهش باید نیاز محور باشد و بتواند به نیازی حوزه و جامعه پاسخ دهد.

وب‌گاه عصر ایران

حجاب و عفاف خط قرمز نظام اسلامی است؛ زیرا حجاب از ضروریات دین اسلام است و نظام اسلامی به هیچ وجه از مسئله حجاب و عفاف و غیرت زن ایرانی کوتاه نمی‌آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسا نوشت: نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حجاب و عفاف خط قرمز نظام اسلامی است، گفته بر اساس مصوبات مراجع عالی نظام، قانون حجاب و عفاف با قاطعیت اجرا خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نیاز محور بودن پژوهش گفت: پژوهش باید نیازهایی که در حوزه علمیه و جامعه احساس می‌شود را در برگیرد.

خبرگزاری مهر

تربت حیدریه رئیس حوزه علمیه هراتی تربت حیدریه گفت: اصل وحدت حوزه و دانشگاه مبارزه با جهل و بی بصیرتی است.

خبرگزاری تسنیم

در بخشی از بیانیه ستاد راهبری فناوری‌های هوشمند حوزه علمیه آمده است: ضروری است همزمان با حرکت جهادی در زمینه توسعه هوش مصنوعی، مبانی و تأثیرات این فناوری نیز به طور ژرف و عمیق از ابعاد مختلف علوم اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.

خبرگزاری مهر

خبرگزاری مهر

قم - مراسم بزرگداشت ارتحال مرحوم آیت الله «سیدمحمد صادق روحانی» با حضور علما، طلاب و اقشار مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم از مجروح شدن چهار روحانی براثر اصابت شیء نوک تیز در قم خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسان اصولگرا نوشت: بسیجیان و طلاب و حزب اللهی ها باید با مردم حرف بزنند تا اعتمادشان جلب شود

خبرگزاری مهر

قم - مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله سید محمد صادق روحانی از فقها و علمای برجسته قم برگزار شد.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: امروز وحدت حوزه و دانشگاه این دو مرکز علمی برای استحکام انقلاب اسلامی و جلوگیری از نفوذ دشمنان لازم و عملکرد حوزه و دانشگاه مکمل یکدیگرند.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه های علمیه، دستیابی به تمدن اسلامی را بدون همگرایی حوزه و دانشگاه امکان پذیر ندانست و گفت: تعامل این دو نهاد موجب تعالی کشور خواهد شد.