یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام صاحب قرانی گفت: جنگ شناختی به معنای تغییر نظام محاسبه است که از روی تبلیغات فراوان بر روی یک سری ضعفی که وجود دارد جریان نظام محاسبه را تغییر می‌دهد و جای حق و باطل را باهم تغییر می‌دهد.

خبرگزاری دانا

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر 8 شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در استان کردستان برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

تربت حیدریه مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: جنگ شناختی به معنای تغییر نظام محاسبه است که از روی تبلیغات فراوان بر روی یک سری ضعفی که وجود دارد جریان نظام محاسبه را تغییر می‌دهد.

خبرگزاری دانا

دهقان فرماندار مهریز با اشاره به تدفین شهدای گمنام در شهر مهریز گفت: هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) دو شهید گمنام در غربالبیز و حوزه علمیه مهریز دفن می‌شوند.

خبرگزاری دانا

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه 98.7 درصد گروه سنی هدف 49 - 10 سال استان باسواد هستند، گفت: بر اساس برآوردها تا پایان سال 1400، شهرستان بندرانزلی با 99.32 درصد بیشترین و تالش با 94.02 درصد کمترین درصد باسوادی گیلان را به خود اختصاص داده‌اند.

خبرگزاری دانا

دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه گفت: به همت انجمن ورزشی طلاب، جشنواره ورزشی طلاب استان‌های کشور در 20 استان آغاز شده است و سایر استان‌ها هم در حال اضافه‌شدن هستند البته در برخی استان‌ها اختتامیه هم برگزار شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: حجاب از ضروریات دین اسلام است و نظام اسلامی به هیچ وجه از مسئله حجاب کوتاه نمی‌آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از اجرای حکم اعدام محسن شکاری، نقدهایی به احکام صادرشده صورت گرفت که در بین آنها، علاوه بر حقوقدانان دانشگاهی، ردی از حوزویان هم دیده می‌شود که در بین آنها افراد مشهوری وجود دارند که دارای جایگاه علمی بالا هستند اما...

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام خسروپناه در پاسخ به اظهارات اخیر حجت‌الاسلام انصاری راد نوشت: بی شک کشور به اصلاحات جدی نیاز دارد؛ اما راه اصلاح آن نیست که نوشتی و بدان که اسلام آمریکایی و غرب زدگی، کشور را به نابودی و تجزیه می‌کشاند.

وب‌گاه عصر ایران

با دیدن این بیانیه چندان نیازی نیست که دنبال علت و چرایی رویگردانی مردم و جوانان از انقلاب و اسلام بود، همین بیانیه به‌تنهایی گویا است. اگر روحانیت با این ادبیات و رویکرد با منتقدان برخورد کرده باشد، طبیعی است که باید به وضعیت کنونی رسیده باشیم.

خبرگزاری مهر

کتاب «حاج آقا روح الله» دومین جلد از مجموعه «حیات روح خدا» با تالیف حمیدرضا باقری توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب روزنامه هم میهن نوشت: با دیدن بیانیه جامعه مدرسین، چندان نیازی نیست که دنبال علت و چرایی رویگردانی مردم و جوانان از انقلاب و اسلام بود، همین بیانیه به‌تنهایی گویا است.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) با بیان اینکه خون شهدا سبب تداوم انقلاب است، گفت: امروز ابرقدرت ها برای جلوگیری از حرکت رو به جلوی ایران فعالیت‌های متعددی در منطقه انجام می‌دهند، اما به نتیجه نمی‌رسند، چراکه خون شهدا و دعای خانواده شهدا همراه ملت ایران اسلامی است

وب‌گاه خبر آنلاین

مُنیبان نوشت: اشرف بروجردی می‌گوید: مشکل هم همین است که دولت نمی‌خواهد صدای معترضان را بشنود و در مقابل کماکان به دنبال این است که خواسته خود را محقق کند. این عملکرد دولت نتیجه‌ای غیر از آسیب رساندن به رابطه میان مردم و حاکمیت ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس عبدی در واکنش به بیانیه جامعه مدرسین نوشت: با دیدن این بیانیه چندان نیازی نیست که دنبال علت و چرایی رویگردانی مردم و جوانان از انقلاب و اسلام بود، همین بیانیه به‌تنهایی گویا است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه دولت، در حالی مولوی عبدالحمید را متهم به حمایت از جریانهای سیاسی رقیب دولت می کند که او در خرداد 1400 از نامزدی رئیسی پشتیبانی کرد.