شنبه 14 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اعدام فقط بهانه‌ایست که به دشمن داده میشود تا با شدت و توان بیشتری بر اوضاع حال کشور مسلط شود. چنین کاری به معنای فرصت دوباره دادن به دشمن است تا کار نیمه تمام خود را تمام کند.

خبرگزاری مهر

مشهد عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تاکنون هیچ علمی از علوم دانشگاهی را نتوانستیم اسلامی کنیم، حوزه و دانشگاه در کنار هم شعاراً بسیار مطلوب اما موضوعا با هم متفاوت هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسا نوشت: مجمع وعاظ جهادی و انقلابی در بیانیه ای به حمایت از قوه قضائیه در ماجرای صدور احکام اعدام و زندان برای معترضان ماه های پرداخته و در بیانیه خود مدعی شده اند: اجرای حدود اسلامی بر اغتشاشگران تنها راه بازگشت امنیت و آرامش به جامعه است.

وب‌گاه الف

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به ویژگی‌های یک خطابه اثرگذار، گفت: لازم است تفسیری از دین ارائه شود که عقل پسندیده و خردپذیر باشد.

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله سید محمد صادق روحانی عالم دینی و استاد حوزه علمیه، بعد از تشییع بر دوش مردم ولایت‌مدار استان قم در رواق بالاسر حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده می‌شود.

خبرگزاری دانا

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن در سازمان ملل فاقد هرگونه مبنای قانونی و ارزش حقوقی است، گفت: دفاع از حقوق زنان از سوی سازمان ملل دروغ و ریاکارانه است

خبرگزاری دانا

دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه همه ارگان ها و نهادها برای توسعه ورزش همگانی اهتمام داشته باشند چرا که زنگ خطر کم تحرکی در جامعه به صدا در آمده است، گفت: ورزش همگانی باید رایگان و آسان در اختیار مردم باشد.

خبرگزاری دانا

مخلص الائمه توجه به مولفه هویتی و موجودیت جامعه را از جمله مولفه های مهم پیشرفت و توسعه جامعه عنوان کرد و گفت: تدوین و نظام مند کردن ساختار هویتی استان مرکزی در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری مهر

قم_ مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی به مناسبت وحدت حوزه و دانشگاه، وحدت این دو نهاد را برای بقا و بالندگی انقلاب اسلامی ایران امری حیاتی برشمرد.

خبرگزاری مهر

قم - مراسم تشییع پیکر «آیت الله محمد صادق روحانی» از فقهای حوزه علمیه قم با حضور گسترده طلاب و اقشار مردم برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی بعد از اینکه طی سال‌های گذشته خود را به تخت پادشاهی نزدیک‌تر کرد، تلاش گسترده‌ای برای ارائه چهره‌ای اصلاح‌طلبانه از خود به کار گرفته و وانمود می‌کند که رویکردهای سنتی عربستان به پایان رسیده و مردم این کشور از این پس با آزادی بیان و عمل و رفتار بیشتری زندگی خواهند کرد. وی با توسعه نمونه‌های زندگی مدرن اروپایی...

خبرگزاری دانا

امان‌الله علیمرادی گفت: فرهنگ نوآوری و حل مسئله در حوزه و دانشگاه باید گسترش یابد هر دو باید درگیر مسائل کشور باشند حوزه مسائل معنوی و دینی و دانشگاه مسائل مادی جامعه را حل کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس، بر این باور است که بسیاری از تندروی‌ها ریشه در نفوذ تفکر انجمن حجتیه‌ای دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی حماس بیانیه جانبدارانه اخیر پارلمان اروپا درباره "راه حل دو کشوری" را محکوم کرد.