یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عباس عبدی در واکنش به بیانیه جامعه مدرسین نوشت: با دیدن این بیانیه چندان نیازی نیست که دنبال علت و چرایی رویگردانی مردم و جوانان از انقلاب و اسلام بود، همین بیانیه به‌تنهایی گویا است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی درباره بیانیه منتشرشده منتسب به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نوشت: در کدام جامعه سالم، نظرات فقهی و حقوقی ولو نادرست یک یا چند نفر را که عالمانه مطرح کرده‌اند، با ناسزاگویی و بیانیه جمعی پاسخ می‌دهند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه دولت، در حالی مولوی عبدالحمید را متهم به حمایت از جریانهای سیاسی رقیب دولت می کند که او در خرداد 1400 از نامزدی رئیسی پشتیبانی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: خطابه‌های مولوی عبدالحمید، هنوز از زبان خارج نشده، تیتر نخست سعودی اینترنشنال، العربیه، رادیو فردا و صدای امریکا می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصدنیوز: نخستین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور مقام معظم رهبری برگزار شد.

خبرگزاری دانا

مراسم استقبال از پیکر مطهر 10 شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه با حضور مسئولان استانی و نظامی و امت شهید پرور درالارشاد اردبیل در فرودگاه اردبیل برگزار شد.

خبرگزاری دانا

در اینکه مسئله حجاب از ضروری‌ترین احکام الهی بوده هیچ شکی نیست و اتفاقا باید هم بر مسئله حجاب توجه بیشتری کرد. اما در این رابطه باید الگوی صحیح کنش اجتماعی مبنی بر رعایت اعتدال سرلوحه اقدامات قرار گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاد سطوح عالی و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کسانی که در جمعی شرکت می‌کنند که یک نفر از آن جمع، اقدام به کشتن یا سوزاندن یا هتک حرمت مسلمانی می‌کند، همه آن جمع، محارب حساب می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله محسن اراکی استاد سطوح عالی و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به سؤالی پیرامون حکم اغتشاشگران و کسانی که اقدام عملی برای براندازی حکومت اسلامی انجام دادند، پاسخ داد که بدین شرح است: سؤال: اشخاصی که در اغتشاشات اخیر شرکت کردند و اقدام عملی برای براندازی حکومت اسلامی صورت دادند، حکمشان چیست؟ پاسخ: اولاً؛ کسانی که در اغتشاشات، به گونه‌ای عمل...

وب‌گاه عصر ایران

در فضای اغتشاشات، اغتشاش‌گران با علم و آگاهی از روش‌های دشمن در ترویج خشونت و ایجاد ترس و ناامن کردن و ناامن جلوه دادن ایران اسلامی (هرچند مرتکب قتلی نشوند)، با آگاهی و اراده، دشمنان را دررسیدن به این هدف و تحمیل هزینه‌های سنگین آن به مردم ایران، یاری کردند!.

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: جامعه مدرسین تاکید کرد: قاطعانه از مسئولین این قوه می‌خواهیم که با قاطعیتی به‌مراتب بیشتر و راسخ‌تر، حقوق عموم مردم و پاسداری از وحدت ملی را با اعدام عبرت‌آموز محاربین ازجمله عوامل شهادت مولوی عزیز عبدالواحد ریگی، استیفا نمایند و صدای اقلیت معلوم‌الحال در داخل کشور که از بلندگوهای غرب پخش می‌شود را صدای اکثریت طالب امنیت نشنوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجمع عمومی جامعه مدرسین، با صدور بیانیه‌ای خواستار تداوم جدی‌تر اجرای قانونی حکم بازدارنده اعدام برای محاربین و مفسدین باغی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی صدور بیانیه‌ای خواستار تداوم جدی‌تر اجرای قانونی حکم اعدام برای محاربین شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجمع عمومی جامعه مدرسین، با صدور بیانیه‌ای خواستار تداوم جدی‌تر اجرای قانونی حکم بازدارنده اعدام برای محاربین و مفسدین باغی شد.