شنبه 14 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله کعبی بیان کرد: حکم محاربه شامل کسانی است که ارعاب و تخریب اموال عمومی را انجام می دهند و با اعمال شان امنیت جامعه را مختل می کنند حتی اگر منجر به قتل هم نشوند اما به نفس اینکه امنیت و آرامش را مختل کنند و مردم را به قصد جان، مال و ناموس بترسانند را شامل می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسانیوز نوشت: کعبی گفت: آنچه که بایستی برای قاضی ملاک باشد، قانون مجازات اسلامی است نه بحث های فقهی؛ اگر چه قانون مجازات اسلامی براساس بحث های فقهی است.

خبرگزاری تسنیم

یکی از اهداف اسلام از تجویز حجاب این بوده که جاذبه‌های ظاهری خانم‌ها جایگزین ارزش‌های اخلاقی و انسانی نشود و چادر به بهترین وجه می‌تواند این رسالت را بر عهده بگیرد، البته چادر ترجمه دقیقی از عدالت برای زن شناخته می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر کشور گفت: در بخش فشارهای جهان، ایران توجهی نکرد و تمام بن‌بست‌ها را شکست لذا دشمن در نقطه تعیین‌کننده فعالیت‌های جهانی احساس کرد جمهوری اسلامی با انرژی مضاعف در میدان است و مسیر خود را ادامه می‌دهد و در بالاتر از خاورمیانه تاثیر می‌گذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور گفت: بزرگترین اصلاح اقتصادی در زمانی شروع شد که بیشترین فشار اقتصادی در کشور بود اما انجام شد؛ آنها می‌خواستند تبیین کنند که با شعارهای انقلاب نمی‌توان کاری کرد اما شکست خوردند و این افراد انقلابی بودند که کارها را جلو می‌برند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل مراکز علم و تعاون در دانشگاه‌های سراسر کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور با اشاره به فیلترینگ گفت: پیام‌رسان‌های خارجی فیلتر شدند اما دشمن فیلترشکن‌های جدید تولید می‌کند، کارهای مختلفی انجام می‌شود که زمانبر است اما در نهایت موفق خواهیم شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: وزیر کشور در واکنش به اخراج ایران از کمیسیون مقام زن در سازمان ملل گفت: زنان در کشور ما امنیت دارند یا کشورهای شما که ما را از کمیته زنان خارج می‌کنید! هنوز برده‌داری در برخی قوانین ایالات آنها پابرجا است‌.

خبرگزاری دانا

وزیر کشور با اشاره به فیلترینگ گفت: پیام‌رسان‌های خارجی فیلتر شدند اما دشمن فیلترشکن‌های جدید تولید می‌کند، کارهای مختلفی انجام می‌شود که زمانبر است اما در نهایت موفق خواهیم شد.

خبرگزاری دانا

وحیدی با بیان اینکه حوادث اخیر برای جلوگیری از نفوذ قدرت ایران بود، گفت: در اغتشاشات اخیر، یکی از پیچیده ترین و همه جانبه ترین حرکات دشمن را از ابتدای انقلاب تاکنون دیدیم و خیلی تصور می کردند که با اینها نظام از دست می رود اما بحمدالله نظام آنقدر مقتدر است که این حرکت ها مانند گزش پشه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: وحیدی گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و عربستان سعودی و فرانسه از بازیگران اغتشاشات اخیر در ایران بودند و یک توطئه جدی علیه جمهوری اسلامی ایجاد کردند. نه تنها حزب الله جمع نشد بلکه قوی‌تر از گذشته شده و آن کسی که از منطقه باید خارج شود آمریکایی‌ها هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی ظهر پنج شنبه در جمع روحانیون و طلاب شیعه و اهل سنت شهر بیرجند اظهار کرد: مشکل دشمن با روحانیت این است که از دل آن افرادی، چون امام خمینی (ره) بیرون آمدند. وزیر کشور بیان کرد: رئیس جمهور دولت مردمی سیزدهم نیز مولود حوزه علمیه و جامعه روحانیت است. وحیدی با تأکید بر جایگاه و نقش ولایت فقیه در اقتدار ایران اسلامی، گفت: اگر ولایت فقیه نبود...

خبرگزاری مهر

قم - معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اخلاص، فروتنی و پشتکار را از جمله ویژگی‌های ممتاز مرحوم آیت الله موسوی لاری در عرصه تبلیغ دین برشمرد.

خبرگزاری مهر

قم - استاد حوزه علیمه قم گفت: اقداماتی که مرحوم آیت الله موسوی لاری در عرصه تبلیغ دین در خارج از کشور انجام می‌داد بسیار تحسین برانگیز بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد