شنبه 14 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

فضای مجازی به طور کامل فیلتر می‌شود، هرچند دشمنان در دستور کار خود ساخت فیلترشکن‌ها را دارند

وب‌گاه عصر ایران

احمد وحیدی: اگر امروز تمام دنیا علیه ایران جمع شده به دلیل قدرت ولایت فقیه است.

خبرگزاری دانا

وزیر کشور در واکنش به اخراج ایران از کمیسیون مقام زن در سازمان ملل گفت: زنان در کشور ما امنیت دارند یا کشورهای شما که ما را از کمیته زنان خارج می‌کنید! هنوز برده‌داری در برخی قوانین ایالات آنها پابرجا است‌.

خبرگزاری مهر

قم - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی با تسلیت شهادت مولوی عبدالواحد ریگی این اقدام را رسوا کننده عمق کینه و جهالت مزدوران استکبار برشمرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احمد وحیدی در واکنش به اخراج ایران از کمیسیون مقام زن در سازمان ملل گفت: در کشورهای اروپایی و آمریکا بسیار کودک و زن کشته می‌شود کسی حرفی نمی‌زند اما وقتی قوه قضائیه دو سه نفر که با دلایل قانونی اعدام کرده‌، غوغا می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور گفت: در کشورهای اروپایی و آمریکا بسیار کودک و زن کشته می‌شود کسی حرفی نمی‌زند اما وقتی قوه قضائیه دو سه نفر که با دلایل قانونی اعدام کرده‌، غوغا می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«لابد اسیدپاشی هم در دستور کار است» / پاسخ تند فاضل میبدی به هشدار امام جمعه اصفهان درباره برحورد «آتش به اختیار» مردم در حوزه حجاب

وب‌گاه منیبان

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم نوشت؛ درشگفتم که امام جمعه موقت اصفهان فقه را کجا را فرا گرفته؟ می گوید اگر مسئولین با بدحجابی برخورد نکنند، مردم آتش به اختیارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جناب امام جمعه! کدام فقیهی برای نهی از منکر چنین روشی را مجاز دانسته

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم تبدیل علوم انسانی به اسلامی گفت: برای تحول در علوم انسانی به عنوان مطالبه رهبری باید از حوزه علمیه کمک بگیریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر، دکتر «کاظم غریب آبادی»، معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در سفری یک روزه به استان قم با آیت الله العظمی جوادی آملی، مرجع عالیقدر تقلید و آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد....

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شماره جدید «نقد و بررسی کتاب تهران» منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «گیسوان کابلی» محمد حسین انصاری‌نژاد شعرهای این شاعر کشورمان صرفا با موضوع افغانستان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشرق نیوز نوشت: استاد انصاریان با بیان اینکه شعار اغتشاشگران که عالم را بزنید و کفن کنید، شعار جدیدی نیست و در طول تاریخ بوده است، گفت: شهوت رانان و هواپرستان همیشه برای رسیدن به امیال شیطانی خود، این شعار را می‌دادند.