شنبه 14 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار گسترش ارتباط سیستمی حوزه علمیه با بدنه اجرایی کشور شد و گفت:‌نظام اسلامی نیازمند یک عقبه فکری است و اگر بین حوزه و بدنه اجرایی کشور ارتباط سیستمی وجود می‌داشت، وضعیت امروز جامعه اینگونه نبود.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک وکیل دادگستری می‌گوید: بیان حرف‌های دوپهلو که نمی‌توان به آنها عمل کرد، شفافیت را دچار خدشه می‌کند.

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در آیین رونمایی از مجموعه هفت جلدی «زندگی» گفت: تکلیف روایت فتح تبیین مبانی انقلاب اسلامی و معارف دفاع مقدس است.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان بر ضرورت ارائه پاسخ های علمی از سوی حوزه علمیه برای دفع شبهات روز تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تاکنون 8 نفر برای تصدی ریاست دیوان محاسبات اعلام آمادگی کردند و احتمالاً انتخاب رئیس جدید دیوان محاسبات کشور بعد از تعطیلات هفته آینده مجلس مشخص می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تاکور به همراه ناریج بیشنوی 20 ساله که ظاهرا برنامه‌ای به نام بولی بی را ساخته و در آن تصاویر بیش از 100 زن مسلمان را بارگذاری کرده بود، دستگیر شد. بالی بی نیز توسط پلاتفرم گیت‌هاب میزبانی می‌شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: عضو مجمع محققین و مدرسین حوره علمیه قم گفت: طبق نقلی که برخی شاگردان نزدیک حضرت امام گفتند این بود که ایشان قائل به «ترتب» بودند. یعنی مجازات اعدام برای به کسی است که مرتکب قتل شده باشد، نه کسی که مبادرت قتل کند؛ بر این فرض که موضوع، محاربه باشد که اصلا بحث صغروی این است که موضوع، موضوعِ محاربه نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

2سرباز در محدوده پل طبیعت اهواز اقدام به خودکشی کردند

وب‌گاه عرشه آنلاین

توفیقی به فاصله‌ی فاحش دریافتی کارگران و کارمندان و همچنین بازنشستگان کارگری و کارمندی اشاره می‌کند و می‌گوید: امروز تفاوت فاحش و قابل توجهی بین مزد و حقوق گروه‌های مختلف وجود دارد؛ سطح حقوق کارمندان بسیار بالاتر از کارگران است و از مزایای غیرنقدی، اضافه کار و چندین مزیت و پرداختی دیگر به طور منظم و ماهانه برخوردارند که کارگران از همه‌ی اینها بی‌بهره‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی عکس مهسا امینی در قالب مونالیزا روی جلد می‌آید، ناخودآگاه ذهن به‌دنبال یک رابطه منطقی بین این دو شخصیت می‌گردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این آهنگساز روز یکشنبه و به مرگ طبیعی در منزلش در کنار اعضای خانواده‌اش درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس درباره جزئیات افزایش فوق‌العاده ویژه معلمان و کارکنان اداری آموزش و پرورش و خدمتگزاران مدارس توضیحاتی ارائه کرد.