پنج‌شنبه 14 تیر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری روزنامه ارگان شهرداری تهرانی در گزارشی به مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان حمله کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

همشهری روزنامه ارگان شهرداری تهرانی در مطلبی به مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان حمله کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مواضع مولوی عبدالحمید در اعتراضات اخیر با انتقادهایی در رسانه هشمهری همراه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همشهری روزنامه ارگان شهرداری تهرانی در مطلبی به مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان حمله کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیداحمد خاتمی بیان کرد: «فکر و اندیشه دانش آموزان نباید به دست معلمانی سپرده شود که با انقلاب مخالف هستند. باید برنامه‌ای جهت تقویت اساتید و معلمان از لحاظ اعتقادی در نظر گرفته شود.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احمد خاتمی گفت: «فکر و اندیشه دانش آموزان نباید به دست معلمانی سپرده شود که با انقلاب مخالف هستند. باید برنامه‌ای جهت تقویت اساتید و معلمان از لحاظ اعتقادی در نظر گرفته شود.»

خبرگزاری دانا

عبدالله ملکی از برگزاری همایش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در شهرستان قائمشهر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات گلایه آمیز نماینده مردم چابهار در مجلس درباره اتفاقات اتفاقات 8 مهر زاهدان و اتفاقات روزهای اخیر خاش اظهار کرد: ما از ملت سیستان و بلوچستان دفاع می‌کنیم و دفاع نیروی انتظامی ما به خاطر عِرض و ناموس مردم سیستان و بلوچستان بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مصوبات چهارمین نشست شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که 10 مهر ماه سال جاری به ریاست رئیس جمهور برگزار شد توسط دبیرخانه این شورا منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان بمپور از شهادت 3 نفر از کارکنان پایور و یک سرباز وظیفه در پی تیراندازی یک سرباز خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان آغاز شده و بیش از 100 درصد ردیف‌های رفاه اجتماعی افزایش پیدا کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انسیه خزعلی درباره ادعای یکی از فعالین حوزه زن و خانواده که در یک برنامه تلویزیونی عملکرد معاونت را زیر سوال برده و خواستار عزل وی شده بود گفت: به دو مطلب نباید اعتنا کرد یکی سخنان بی استناد ودیگر سخنانی که از تعارض منافع نشات گرفته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انسیه خزعلی گفت: ما باید مادر، جایگاه و نقش او را ارج بنهیم. خلاء مادر و اشتباه جایگزینی مادر با فضای مجازی درباره این نسل به وضوح حس می‌شود. جایگاه محوری مادر در تربیت وهدایت و جهت‌دهی بسیار مهم است