پنج‌شنبه 14 تیر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد مسجدجامعی، در سرمقاله «نوشدارو پس از مرگ سهراب» سازندگی به پیشینه اصل 27 قانون اساسی پرداخته که بر حق اعتراضات مردم تاکید دارد. موضوعی که در برهه‌های مختلف زمانی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و به نتیجه نمی‌رسد. همشهری با حمله به مولوی عبدالحمید به نقل از ناصر رفیعی، استاد حوزه علمیه قم نوشته است: «آقای عبدالحمید شما مردم را دعوت به رفراندوم می‌کنید و با تریبونی که به واسطه جمهوری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دریکی دیگر از وقایع مربوط به روحانیت و لباس روحانیت، ماجرای نماینده معمم مجلس که از شکایت از افرادی که او را مورد خشونت قراردادند، چشم‌پوشی کرد هم کم جالب نیست. حجت‌الاسلام «جواد نیک‌بین» نماینده مردم «کاشمر» در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی هم تجربه‌ای شبیه آنچه برای برخی روحانیون در اغتشاشات اخیر رخ داده، داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: امضاکنندگان پویش تاکید کردند: با عاملان این قضایا که موجب اهانت به لباس روحانیت شده‌اند، برخورد جدی نمایند. انقلاب ما اسلامی است و چنین صحنه‌هایی در مملکت ما معنایی ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سیاست گذاری سیزدهمین جشنواره عمار گفت: با توجه به رسالت جشنواره امسال «روایت زن ایرانی» به عنوان شعار محوری جشنواره فیلم عمار انتخاب شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانا

انیمیشن کمدی و شاد «لوپتو» در کمتر از یک هفته اکران در سینماها توانسته با جذب بیش از 12 هزار مخاطب، خنده را بر لبان کودکان بنشاند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهدی محقق گفت: مرحوم پدرم به دلیل سخنرانی‌های روشنگرانه‌اش در مسجد گوهرشاد علیه واقعه کشف حجاب، و دادستان ارتش رضاخانی گفته بود باید اعدام شود!

خبرگزاری تسنیم

مسئول شورای سیاستگذاری جشنواره عمار گفت: روایت «زن ایرانی» موضوع محوری جشنواره امسال خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت الاسلام پناهیان گفت: ای عالمان دینی، شما بیشتر و بهتر از هرکس دیگر شومی حرف تفرقه‌افکنانه را می‌دانید. شما می‌دانید سوره منافقین نه برای منافقینی که بچه‌های پیامبر را کشتند نازل شد بلکه درباره عبدالله بن أُبَی نازل شد. تمام مذاهب اسلامی می‌دانند که او حرف تفرقه‌افکنانه می‌زد.

خبرگزاری دانا

نشست خبری سیزدهمین جشنواره فیلم مردمی عمار صبح امروز در یادمان شهدای گمنام شهرک اکباتان تهران با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا برگزار شد.

خبرگزاری دانا

هدف اصلی دشمن از فتنه‌های اخیر تضعیف قدرت و اقتدار ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر جشنواره فیلم «عمار» که یک مبلغ دینی اهل آرژانتین است، با اشاره به اینکه باید هالیوود شیعی راه‌اندازی شود، گفت: فرهنگ و سبک زندگی انقلاب اسلامی پس از چهل و چند سال باید جهانی شود، چرا که بشریت به این الگو احتیاج دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خاتمی نیز در این دیدار، ضمن تأکید بر لزوم به کارگیری عناصر انقلابی در آموزش و پروش، اظهار داشت: فکر و اندیشه دانش آموزان نباید به دست معلمانی سپرده شود که با انقلاب مخالف هستند. باید برنامه‌ای جهت تقویت اساتید و معلمان از لحاظ اعتقادی در نظر گرفته شود.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام پناهیان در واکنش به سخنان اخیر مولوی عبدالحمید گفت هرکسی در طول تاریخ انقلاب اسلامی از لحاظ سیاسی شکست خورده، از کلمه رفراندوم استفاده کرده است. ای عالمان دینی، شما بیشتر و بهتر از هرکس دیگر شومی حرف تفرقه‌افکنانه را می‌دانید.

خبرگزاری تسنیم

مدیر حوزه علمیه استان تهران در واکنش به اظهارات امام جماعت مسجد مکی زاهدان گفت: هرکه ندای تفرقه سر دهد، اسمش را در بین خائنین به نظام، خائنین به ملت، خائنین به اسلام و قرآن باید نوشت.