پنج‌شنبه 14 تیر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خزعلی درباره این موضوع که روند اجرایی شدن لایحه منع خشونت علیه زنان به کجا رسیده است گفت: این لایحه الان در مجلس هست و جلسات متعدد مشورتی تشکیل شده و نظرات معاونت و نمایندگان مجلس درباره آن درحال اعمال است. امیدواریم با فوریت به مرحله اجرا برسد.

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان خبر داد و گفت: پنج درصد از تمام مسکن ها به ایثارگران عزیز در طرح جهش ملی مسکن اختصاص پیدا کرد.

خبرگزاری مهر

قزوین - یک کارشناس مذهبی با بیان اینکه نباید از فتنه‌های آخرالزمان بترسیم، گفت: یکی از اصلی‌ترین شرط‌های ظهور حضرت حجت (عج)، آمادگی اجتماعی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مادران، همسران و خانواده‌های شهدا با خانواده شهید آرمان علی وردی دیدار کردند.

وب‌گاه الف

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه ما در شورای عالی انقلاب فرهنگی هیچ مصوبه‌ای تحت عنوان «گشت ارشاد» نداشتیم، گفت: مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص «حجاب» بسیار کیفی است و با حوزه شناخت نسل جوان، انگیزه‌ها، تعلیم، تربیت و اقناع افکار عمومی راجع به موضوع سر و کار دارد.

خبرگزاری دانا

سلطانی‌نیا گفت: حضرت معصومه (س) الگویی بی‌نظیر برای دختران در عصر کنونی هستند، زیرا ایشان عالمه و کریمه بودند.

خبرگزاری مهر

محقق و نویسنده کتاب «سلام بچه ها» در مراسم رونمایی از این کتاب گفت: مجله «سلام بچه ها» در امتداد یک تاریخ شکل گرفت، یک‌جور تاریخ‌نگاری بود که ما باید به آن نگاه کنیم.

خبرگزاری مهر

آیت‌الله میرزا ابوالفضل نجم آبادی از فقهای حوزه علمیه تهران بود که در اوایل دوران رضاخان اعتراض سختی به مذهب ستیزی در برخی نشریات کرد. او از جمله اصحاب و دوستان نزدیک امام خمینی (ره) بود.

خبرگزاری دانا

ثبت نام اکران‌های مردمی انیمیشن سینمایی «لوپتو» از تولیدات مرکز انیمیشن سوره، به کارگردانی عباس عسکری و تهیه کنندگی محمدحسین صادقی از طریق سایت اکران مردمی به آدرس ekranmardomi.ir آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیکر مطهر شهید حجت الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان در زاهدان تشییع و در گلزار شهدای این شهربه خاک سپرده شد.

خبرگزاری دانا

وزیر کشور در نشست با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گزارشی از آخرین تحولات به ویژه حوادث و ناآرامی ها در کشور ارائه کرد و به سوالات و دغدغه های اعضا در این زمینه پاسخ داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر کشور با حضور در جمع جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، درباره مسایل روز کشور به ویژه حوادث اخیر گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ثبت نام اکران‌های مردمی انیمیشن سینمایی «لوپتو» از تولیدات مرکز انیمیشن سوره آغاز شد.