پنج‌شنبه 14 تیر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی «عماریار»، ثبت نام اکران‌های مردمی انیمیشن سینمایی «لوپتو» از تولیدات مرکز انیمیشن سوره، به کارگردانی عباس عسکری و تهیه کنندگی محمدحسین صادقی از طریق سایت اکران مردمی به آدرس ekranmardomi.ir آغاز شد. علاقه‌مندان با توجه به اهمیت موضوع حمایت از تولید ملی به ویژه برای کودکان که درونمایه اصلی این فیلم است می‌توانند برای اکران...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

ثبت نام اکران‌های مردمی انیمیشن سینمایی «لوپتو» به کارگردانی عباس عسکری از طریق سایت " اکران مردمی" آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حاضرین در صحنه صدای شلیک یک خشاب را شنیده‌اند همزمان جلسه ای با حضور امام جمعه شادگان در دفتر در حال برگزاری بود.

وب‌گاه عصر ایران

امام صادق (ع) فرمودند برای خدا حرمی است و آن مکه است، برای پیامبر (ص) حرمی است و آن مدینه است، برای امیرالمؤمنین (ع) حرمی است که آن کوفه است و برای ما اهل بیت حرمی است که آن قم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سوابق تحصیلی با 40 درصد تاثیر قطعی در کنکور 1402 از اهمیت زیادی برخوردار است. ضرایب سوابق تحصیلی برای دیپلمه های نظام جدید و قدیم متفاوت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله موسوی تبریزی طی تماس تلفنی با امام جمعه اهل سنت زاهدان، از وی به‌دلیل توجه و درایت او نسبت به مسائل ملی و کشوری تشکر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری ایرنا در گزارشی به بررسی اتفاقات امروز شهرستان خاش پرداخته است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، طی تماس تلفنی با مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان از او در پی حوادث دلخراش اخیر و جان باختن هموطنان دلجویی کرد.

خبرگزاری دانا

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که امروز تقویت امنیت، حمایت و پشتیبانی از حافظان امنیت، تکلیف و واجب شرعی است. گفت: هر اندازه پاسداران امنیت جامعه تضعیف شوند، گستاخی اراذل، اوباش و مفسدین بیشتر می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله حسینی بوشهری گفت: برخی دانشجویان و فریب خوردگان باید دشمن شناس باشند و وقتی دشمن به مراد و اهداف خود دست یافت آنان را کنار خواهد زد و نباید به این دشمنی که جنایات زیادی علیه ملت ایران انجام داده دل خوش کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت الله حسینی بوشهری گفت: اسناد لانه جاسوسی و جنایات آمریکا باید در کتاب های درسی مدارس و دانشگاه ها گنجانده شود و رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه تاکید کردند، اما متاسفانه عملیاتی نشد که از مسئولان امر می خواهیم این فرمایش رهبری را اجرایی و عملیاتی کنند.

خبرگزاری دانا

خطیب جمعه قم ضمن تقدیر و تشکر از مردم برای حضور در راهپیمایی، گفت: تجربه چهل و چند ساله انقلاب نشان داده است این مردم سختی دارند، گاهی اعتراض هم می‌کنند اما به هر قیمتی نیست و دست در دست بیگانگان نمی‌دهند و بیگانگان را برای خود دایه دلسوزتر از مادر نمی‌دانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خطیب نماز جمعه قم با بیان اینکه رییس‌جمهور آمریکا اخیرا اعلام کرده ما می‌خواهیم ملت ایران را از دست جمهوری اسلامی آزاد کنیم، گفت: تجربه 40 ساله انقلاب نشان داده که مردم ایران مشکلات و سختی‌ها را تحمل می‌کنند ولی دست در دست بیگانگان نمی‌دهند و آنها را دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌دانند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام والمسلمین انواری گفت: شهدای این چند روزه مردانه ایستادند تا بگویند همه شما هم بایستید، ایستادند تا پرده غفلت را از کنار چشمانشان کنار بزند و همه در صف انقلاب، دشمن واحد را بشناسیم.

وب‌گاه الف

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه باید مماشات با اغتشاشگران را تمام کرد، گفت: دستگاه قضایی باید آرایش کاملا تهاجمی به خود بگیرد با این افراد که نوچه‌های استکبار در داخلند با اقتدار برخورد کند.