سه‌شنبه 12 تیر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو مرغ گرم کامل 63 تا 69 هزار تومان است و در فروشگاه‌های اینترنتی و یا مرغ به شکل قطعه‌بندی شده نیز قیمت حتی بیشتر هم می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

شهید آرمان علی‌وردی شامگاه 4 آبان در اغتشاشات خیابان اکباتان مورد ربایش قرار گرفته و به طرز فجیعی به شهادت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سنگربان بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان اعلام کرد که به سرطان پوست مبتلا شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کشف 2022 AP7 که در صورت برخورد با زمین بسیار آسیب‌رسان‌تر از واقعه چلیابینسک خواهد بود، تنها به لطف دوربین فوق حساس موسوم به «دوربین انرژی تاریک» (DEC) در «رصدخانه میان‌آمریکایی سرو تولولو» (CTIO) در شیلی امکان‌پذیر شد که طی ساعت‌های گرگ و میش که این سیارک‌ها را می‌توان در دو دوره 10 دقیقه‌ای در هر روز شناسایی کرد، آسمان را بررسی می‌کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پژوهشگران می‌گویند آب آشامیدنی که از شیر آب می‌نوشید قبلاً 10 بار توسط مردم نوشیده شده است، زیرا فاضلاب قبل از بازگشت به شیر آب به طور مداوم در یکی از دو چرخه متفاوت تصفیه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم فوتبال استقلال در دیدار سوپرجام فوتبال ایران امروز چهارشنبه به مصاف نساجی مازندران می‌رود. این مسابقه از ساعت 16 در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری قاتل فراری کمتر از یک هفته پس از وقوع حادثه در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باقرزاده اعلام کرد: توصیه اکید ما این است که اگر از طریق مدرسه دانش‌آموزان به مراسم 13 آبان اعزام می‌شوند اخذ رضایت‌نامه والدین اجباری است اما اگر از طریق مساجد مراکز فرهنگی دیگر انجام می‌شود، دیگر به عهده اولیا و خانواده‌های آنان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صالح‌آبادی تصریح کرد: نهضت ملی مسکن به مرحله پرداخت وام، نرسیده است. بخشی از شرایط دریافت وام منوط به این است که فرد متقاضی باید آورده‌ای داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان با انتخاب حسن مسلمی نائینی به عنوان رئیس جهاد دانشگاهی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حکم انتصاب روح الله دهقانی فیروز آبادی صادر شد و بر اساس آن وی به سمت معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در 11 استان، رگبار باران در 18 استان و افزایش ارتفاع موج در شمال و جنوب کشور هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرویس امنیتی آذربایجان اعلام کرد:، اتباع آذربایجانی که بیشترشان سابقه قضایی داشته و از بین افرادی که خود را عضو سازمان موسوم به «جنبش وحدت مسلمین» می‌دانند انتخاب شده و از طریق کشور ثالث ابتدا به تهران و سپس با هواپیماهای نظامی به دمشق انتقال یافته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود اینکه این برنامه گوگل 5 میلیارد بار در پلی استور نصب شده، به نظر می‌رسد استراتژی پیام رسانی این شرکت نفرین شده است؛ زیرا در سال‌های بعد به نظر می‌رسید ایده «برنامه همه کاره» خود را معکوس کرده و از کاربران می‌خواهد از مسنجر برای پیامک استفاده کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه عرشه آنلاین

قوی‌ترین موشک جهان که در حال حاضر در حال عملیات است، برای نخستین بار در بیش از سه سال گذشته پرواز کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثریا قاسمی به خبر قبول سرپرستی آرتین از سوی وی واکنش نشان داد