شنبه 15 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که درخواست صدور هر نوع مجوز کسب و کار فقط از طریق درگاه ملی مجوز‌ها امکان پذیر است.

در دو روز آینده در برخی نقاط نوار شرقی کشور وزش باد نسبتا شدید رخ خواهد داد.

ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر تحویل به موقع دناپلاس عرضه شده در بورس کالا تاکید کرد.

در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی تردد در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل 2.4 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گفته کارشناسان حوزه پولی و مالی، اجرای قانون جدید صدور چک، بازگشت اطمینان به معاملات و کاهش چک های برگشتی را به همراه داشته است.

سازمان تعزیرات از دستگاه‌های تابعه وزارت دادگستری، به تازگی میز خدمت خود را به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل کرده است.

پیمان‌پاک گفت: با عملیاتی شدن موافقتنامه تجارت آزاد ایران با اتحادیه اوراسیا، میزان مبادلات تجاری با کشورهای عضو این اتحادیه در کوتاه مدت به 10 میلیارد دلار می‌رسد.

در این خبر به بررسی قیمت انواع بخاری گازی در بازار پرداختیم.

در این خبر به بررسی قیمت انواع روغن آفتابگردان در بازار پرداختیم.

کاهش قیمت میوه در راه، آخرین وضعیت کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا و ضرورت اصلاح نرخ سود سپرده‌ها به منظور مهار تورم از اخبار اقتصادی امروز است.

رئیس اداره اطلاع رسانی سایپا گفت: حساب وکالتی به عنوان یک روش جدید صرفا جهت اختصاص خودرو به مصرف کننده واقعی در نظر گرفته شده و تا زمان مشخص شدن حائز شرایط بودن مشتری هیچ برداشتی از حساب انجام نمی‌شود.

براساس مصوبات تنظیم بازار و شورای قیمت‌گذاری، اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی و امور اجرایی به بخش خصوصی واگذار شد.

در این خبر به بررسی قیمت انواع سرکه در بازار پرداختیم.

کابوسی گفت: در صورت تامین سوخت یارانه‌ای، کشتیرانی والفجر آمادگی دارد که خط مسافری چابهار به عمان را در اسرع وقت راه‌اندازی و برقرار سازد.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه‌های قزوین _ کرج و تهران _ پردیس مشاهده می شود.

مجموع عرضه ارز در سامانه نیما طی امروز به 117 میلیون دلار رسید.