سه‌شنبه 17 مهر 1403

خبر داغ برای زائران حج عمره | تکلیف تعداد پروازها مشخص شد

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
خبر داغ برای زائران حج عمره | تکلیف تعداد پروازها مشخص شد

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام کرد که از امروز (سه شنبه، 17 مهرماه)، تعداد پروازهای حج عمره به دلیل افزایش تقاضا از 2 پرواز به چهار پرواز افزایش پیدا می کند.

"حسام قربانعلی" اعلام کرد که طبق برنامه‌ریزی انجام شده، از 17 مهرماه، تعداد پروازهای حج عمره دو برابر خواهد شد. او افزود: از 28 شهریور ماه تا 17 مهر ماه، روزانه دو پرواز برای زائران حج عمره در نظر گرفته شده بود که با برنامه‌ریزی صورت گرفته، تعداد پروازها افزایش خواهد یافت.

وی گفت: از چهار پرواز در نظر گرفته شده برای زائران حج عمره 2 پرواز به مدینه و 2 پرواز به جده خواهد بود و هم‌زمان با افزایش پرواز تعداد اعزام زائران هم بیشتر می‌شود.

قربانعلی تاکید کرد: تاکنون 15 هزار زائر از هفت فرودگاه حضرت امام (ره)، اصفهان، مشهد، شیراز، ساری، تبریز و ارومیه به سرزمین وحی اعزام شده‌اند که با برنامه ریزی انجام شده به طور قطع این میزان بیشتر هم خواهد شد.

آخرین وضعیت برقراری پروازهای ایمن در آسمان ایران

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به ره‌آورد‌های عملیات «وعده صادق» و جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مسلمان، گفت: برای انجام پرواز‌های ایمن، همکاران ما همواره در این جبهه نقش بسیار حساسی بر عهده دارند تا همه پرواز‌های داخلی و بین‌المللی در آسمان کشور با ایمنی کامل انجام شود.

«رضا نخجوانی» در مراسم بزرگداشت شهدای طریق‌القدس، اظهار داشت: در حالی که تهدیدات منطقه‌ای افزایش پیدا کرده، همکاران ما در شرکت فرودگاه‌ها به عنوان رزمندگان اسلام رسالت سنگینی را در صنعت هوانوردی کشور بر دوش دارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: اقدامات همکاران ما در مجموعه شرکت فرودگاه‌ها در شرایط سخت و حساس کنونی باعث تقدیر و تشکر دولت، وزیر راه و شهرسازی و فرماندهان نظامی شده است.

وی تاکید کرد: در حوزه صنعت هوانوردی کشور از اینکه با رعایت همه مقررات بین‌المللی توانسته‌ایم به‌خوبی و شایستگی به وظایف خود عمل کنیم، خدا را شاکرم و مطمئن هستم با اتخاذ تدابیر لازم از این مرحله حساس نیز عبور خواهیم کرد.

نخجوانی با بیان اینکه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب در شرکت فرودگاه‌ها افتخاری بزرگ برای همه همکاران ما است، گفت: از اینکه در این برهه حساس در کنار رهبری شجاع، حکیم و دوراندیش هستیم، بسیار خرسندیم و امیدواریم با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری، شرایط و بستر‌های لازم برای ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم شود.

وی با بیان اینکه رهبری در نماز جمعه این هفته مواضع جمهوری اسلامی ایران را در بُعد داخلی و بین‌المللی به صراحت روشن کردند، گفت: در این مرحله حساس همه ما در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی، گوش به فرمان معظم‌له هستیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، یاد و خاطره همه شهدای جبهه مقاومت به‌ویژه شهید سید حسن نصرالله و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و افزود: از خداوند بزرگ برای پیروزی همه رزمندگان جبهه مقاومت بر رژیم صهیونیستی دعا می‌کنیم و در این راه به روح تمام شهدای جبهه مقاومت درود می‌فرستیم.

خبر داغ برای زائران حج عمره | تکلیف تعداد پروازها مشخص شد 2