چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور در زمان حاضر تردد وسایل نقلیه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) روان است.

وب‌گاه الف

شورای ائتلاف بزرگ فرهنگیان کشور فهرست کاندیداها خود در برخی از حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هواشناسی در اخطاریه سطح نارنجی، نسبت به آبگرفتگی در مناطق ساحلی و جلگه ای، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، اختلال در تردد و لغزندگی در ارتفاعات و محورهای کوهستانی به علت کاهش دید، بارش و کولاک برف و یخبندان و فزایش مصرف حامل های انرژی به علت کاهش محسوس دما در مازندران هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی از محورهای تهران، مازندران، البرز، اصفهان، یزد، کهکیلویه و بویر احمد، قزوین، همدان، چهارمحال و بختیاری و... خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز مدیریت راههای کشور از تردد روان در محورهای شمالی و بارش برف و باران در جاده‌های 24 استان از جمله تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواشناسی در اخطاریه سطح نارنجی، نسبت به آبگرفتگی در مناطق ساحلی و جلگه ای، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، اختلال در تردد و لغزندگی در ارتفاعات و محورهای کوهستانی به علت کاهش دید، بارش و کولاک برف و یخبندان و فزایش مصرف حامل های انرژی به علت کاهش محسوس دما در طی این مدت هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راههای کشور از تردد روان در محورهای شمالی و بارش برف و باران در جاده‌های 24 استان از جمله تهران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی از محورهای تهران، مازندران، البرز، اصفهان، یزد، کهکیلویه و بویر احمد، قزوین، همدان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، لرستان، مرکزی، فارس، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، کرمان و گلستان، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادینوز: امیر سرکرده کارشناس هواشناسی گفت: امروز یکشنبه 6 اسفندماه سامانه بارشی گسترده و قوی‌تر خواهد شد و تمام 31 استان کشور را در برخواهد گرفت و تا دوشنبه این سامانه همچنان بر روی کشور فعال خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: از امروز در اکثر استان‌های کشور شاهد بارش برف همراه با کاهش دما خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی برای برخی استان‌ها بارش برف پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در استان‌های تهران، البرز، قم، قزوین، برخی مناطق سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های رشته کوه البرز، همدان، مرکزی، نیمه شرقی لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد، مرکز و شمال کرمان، خراسان جنوبی، شرق و شمال خراسان رضوی بارش‌ها به‌صورت برف است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به بارش برف، باران و کاهش محسوس دما هشدار سطح نارنجی آسیب به نهاده‌ها و محصولات را برای کشاورزان 19 استان کشور صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: محور هراز به دلیل برف و کولاک تا اطلاع بعدی مسدود است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ شیرانی گفت: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال دارای بارش برف و باران، آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران می‌باشند.