چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه ورزش سه

تیم خوشه طلایی قرار است بازی‌های خانگی خود را در مشهد برگزار کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به کاهش محسوس دما و بارش برف، کشاورزان هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: محور هراز که به دلیل بارش برف مسدود شده بود، صبح امروز بازگشایی شده و تردد از این محور در حال انجام است. با تمهیدات اتخاذ شده تردد از آزادراه تهران - شمال و مسیر جنوب به شمال محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است. این جاده پس از تخلیه کامل بار ترافیکی مسیر جنوب به شمال از ساعاتی دیگر در مسیر شمال به جنوب یک‌طرفه خواهد شد، تا فرآیند...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد از آزادراه تهران - شمال و مسیر جنوب به شمال محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است. این جاده پس از تخلیه کامل بار ترافیکی مسیر جنوب به شمال از ساعاتی دیگر در مسیر شمال به جنوب یک‌طرفه خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جبار قوچان‌نژاد پس از اینکه کارش به عنوان معاون مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی پایان یافت، به عنوان مدیرفنی نیان الکترونیک منصوب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: بدیهی است که در صورت افزایش بارندگی به خصوص در محورها و گردنه‌های برفگیر، پلیس حتما از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در استان‌های تهران، البرز، قم، قزوین، برخی نقاط از سواحل خزر، ارتفاعات و دامنه‌های رشته کوه البرز، همدان، مرکزی، نیمه شرقی لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد، مرکز و شمال کرمان، خراسان جنوبی، شرق و شمال خراسان رضوی، شاهد بارش برف خواهند بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: مهم‌ترین مساله این است که باید از سفرهای غیرضروری پرهیز شود و در صورت الزام به سفر حتما باید با آمادگی کامل اقدام به سفر شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین پیش‌بینی‌ها درباره وضعیت جوی کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راههای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه شدن آزادراه تهران - شمال و محور چالوس و بارشر برف و باران در جاده‌های 29 استان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

امروز در استان‌های تهران، البرز، قم، قزوین، برخی نقاط از سواحل خزر، ارتفاعات و دامنه‌های رشته کوه البرز، همدان، مرکزی، نیمه شرقی لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد، مرکز و شمال کرمان، خراسان جنوبی، شرق و شمال خراسان رضوی، شاهد بارش برف خواهند بود.

وب‌گاه الف

مرکز مدیریت راههای کشور از تردد روان در محورهای شمالی و بارش برف و باران در جاده‌های 24 استان از جمله تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور در زمان حاضر تردد وسایل نقلیه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) روان است.

وب‌گاه الف

شورای ائتلاف بزرگ فرهنگیان کشور فهرست کاندیداها خود در برخی از حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هواشناسی در اخطاریه سطح نارنجی، نسبت به آبگرفتگی در مناطق ساحلی و جلگه ای، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، اختلال در تردد و لغزندگی در ارتفاعات و محورهای کوهستانی به علت کاهش دید، بارش و کولاک برف و یخبندان و فزایش مصرف حامل های انرژی به علت کاهش محسوس دما در مازندران هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی از محورهای تهران، مازندران، البرز، اصفهان، یزد، کهکیلویه و بویر احمد، قزوین، همدان، چهارمحال و بختیاری و... خبر داد.