چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناشی پیش‌بینی کرده طی امروز و فردا دمای هوا در برخی استان‌ها کاهش محسوس خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از فردا یکشنبه همزمان با ورود سامانه بارشی شاهد بارش باران و برف و کاهش دما در تهران خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از امشب تا دوشنبه 7 اسفند شاهد بارش باران و برف، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما و کولاک برف خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا یکشنبه همزمان با ورود سامانه بارشی شاهد بارش باران و برف و کاهش دما در تهران خواهیم بود.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی از بارش باران و برف در جاده‌های اکثر استان‌های کشور از رانندگان و مسافران خواست که از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی از بارش باران و برف در جاده‌های اکثر استان‌های کشور از رانندگان و مسافران خواست که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی از بارش باران و برف در جاده‌های اکثر استان‌های کشور از رانندگان و مسافران خواست که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به شرایط برف و کولاک مسافران از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت انجام از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسابقات سپک تاکرا قهرمانی کشور بانوان در بخش جوانان و رده سنی آزاد که به میزبانی مجموعه مختار سلیمانی منطقه 18 تهران برگزار شد با قهرمانی تیمهای اصفهان و مرکزی به پایان رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متقاضیان شرکت در آزمون انتخاب حسابدار رسمی سال 1402 لازم است با توجه به نوع درس یا درس هایی که در آزمون آنها ثبت نام کرده اند نیمساعت قبل از طبق ساعت اعلام شده در جدول ذیل در حوزه امتحانی حضور یابند: ردیف نام درس ساعت شروع زمان بسته شدن درب حوزه امتحانی 1 حسابداری 8 صبح 7:30 صبح 2 قانون مالیات ها 10:30 صبح 9:30 صبح 3 سایر قوانین 11:50 صبح 11:20...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد و گفت: هموطنان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شورای نگهبان گفته بود: تعداد 520 درخواست تغییر حوزه از سوی نامزد‌های انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی را داشتیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بیماری یک حیوان در باغ وحش طبیعی است اما اگر قصوری در نگهداری و درمان صورت گرفته باشد، برخورد جدی خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

مسابقات سپک تاکرا قهرمانی کشور بانوان در بخش جوانان و رده سنی آزاد که به میزبانی مجموعه مختار سلیمانی منطقه 18 تهران برگزار شد با قهرمانی اصفهان و مرکزی به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پژوهش های انجام‌شده از میزان پراکندگی اعتراضات پائیز سال گذشته نشان می دهد تهران و کردستان بیشترین و استان هایی مثل همدان، هرمزگان، ایلام و لرستان کمترین میزان اعتراضات را ثبت کرده اند جزئیات اطلس جغرافیایی اعتراضات در پائیز 1401 در «ششمین همایش ملی پژوهش‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه ایران» اعلام شد؛ اطلسی که نشان می‌داد در جریان اعتراضات پائیز سال گذشته در استان‌های تهران و کردستان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رسانه مالیاتی ایران، سید محمدهادی سبحانیان، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه، مرکز دادرسی مالیاتی سنگر تظلم خواهی مردم و مؤدیان مالیاتی است، گفت: لازم است با جذب نیروی انسانی توانمند در مدیریت‌های دادرسی، توان رسیدگی به پرونده‌ها در هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی ارتقاء یابد. دکتر سبحانیبان تصریح کرد: دستاورد‌های ملموس و قابل...