چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرهنگ چولکی از دستگیری 178 نفر در مرحله هفتم طرح شناسایی و پلمپ شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از پلمپ شرکت‌های هرمی و بازاریابی شبکه ای غیرمجاز ودستگیری 178 نفر مرتبط با این کلاهبرداری خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: استان تهران و سپس البرز بیشترین میزان فعالیت در شرکت‌های هرمی دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: بارش برف و کولاک در محورهای شمالی و غربی کشور تشدید شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت مسکن دانشگاهیان صبح امروز با حضور مجازی رییس‌جمهور و وزرای مسکن، کشور، علوم، بهداشت و رؤسای دانشگاه‌های کشور برگزار شد. دکتر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در این جلسه گفت: امروز عملیات اجرای ساخت 60 هزار و 185 واحد مسکونی آغاز می‌شود. در حوزه وزارت علوم، 30 هزار و 566 مسکن ویژه اعضای...

وب‌گاه گسترش

طبق اظهارات رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، در جاده‌های 28 استان کشور، همچنان شاهد بارش برف و باران هستیم.

خبرگزاری تسنیم

کاروان هایی از استان‌های مختلف در معراج شهید دکتر مصطفی چمران در دهلاویه حضور یافتند و عهد پیمانی دوباره با شهدا بستند.

وب‌گاه ورزش سه

زمان برگزاری هفته دوم رقابت های سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور مشخص نشده و به نظر می رسد به بعد از پایان ماه مبارک رمضان و اوایل اردیبهشت ماه آینده موکول شده باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواشناسی از بارش برف، باران و افت محسوس دما در اکثر مناطق کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تجمع در مرز‌های شرقی به ویژه دوغارون و افزایش چشم‌گیر رد مرز افغان‌هاست. چندی پیش هم تعدادی از زنان افغانستانی از رد مرز شدن شوهرانشان را خبر داده بودند. فرآیندی که چراغ خاموش از هفت، هشت ماه پیش آغاز شده بود. فرمانده نیروی زمینی ارتش از انسداد نوار مرزی ایران و افغانستان خبر می‌دهد. سخنگوی امارت اسلامی، اما از این حرف رنجیده است و می‌گوید: «اقدامات مرزی از هر کشوری صورت می‌گیرد باید...

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد تداوم فعالیت سامانه بارشی در کشور از بارش برف، باران و کاهش محسوس دما در اکثر مناطق خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد تداوم فعالیت سامانه بارشی در کشور از بارش برف، باران و کاهش محسوس دما در اکثر مناطق خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در غرب، شمال غرب، ارتفاعات البرز و زاگرس، سواحل دریای خزر، شمال شرق، فارس، بوشهر، خراسان شمالی، بخش‌هایی از یزد و کرمان بارش‌ها ادامه دارد. فردا یکشنبه در بخش‌هایی از غرب، شمال غرب، ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق بارش روی می‌دهد. روز دوشنبه در غرب، شمال غرب،...

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارش‌ها در اکثر مناطق کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا: بیشتر محورهای استان تهران برفی یا بارانی است..