چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری دانشجو

مسابقات اسکیت رولبال دسته جات آزاد، از فردا (پنجشنبه) به میزبانی استان تهران و با حضور هفت تیم آغاز می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از بارش برف و باران در 29 استان خبر داد و برای کشاورزان و دامداران هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از بارش برف و باران در 29 استان خبر داد و برای کشاورزان و دامداران هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

اردوی آمادگی بازیکنان مستعد پسران بدمینتون ایران در خانه بدمینتون استان قزوین به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه رسمی «علم الهدی»، او را «پدر معنوی مشهد» و «پیر خراسان» خواند رسانه اطلاع رسانی رسمی «علم الهدی» در مطلبی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد را «پدر معنوی مشهد» و «پیر خراسان» خواند د رسانه اطلاع رسانی رسمی «علم الهدی» در مطلبی نوشت: ساعت از یک ظهر گذشته بود که به محل برگزاری جلسه رسیدیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاد دامغانی می گوید تنها مصداقی که برای بخشی از غزل دوازدهم حافظ پیدا کرده، امام حسین (ع) است و آن ابیات این است: ای فروغِ ماهِ حُسن، از روی رخشان شما / آبروی خوبی از چاه زَنَخدان شما، عزم دیدار تو دارد جانِ بر لب آمده / بازگردد یا برآید؟ چیست فرمان شما؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر نیرو گفت: بارها تاکید شده است تامین آب از طریق هیرمند از سمت کشور افغانستان حق ملت ایران است و براساس پروتکل‌های بین‌المللی این آب باید حتما تامین شود و پیگیر آن هستیم. وزیر نیرو گفت: بارها تاکید شده است تامین آب از طریق هیرمند از سمت کشور افغانستان حق ملت ایران است و براساس پروتکل‌های بین‌المللی این آب باید حتما تامین شود و پیگیر آن هستیم. به گزارش عرشه آنلاین، علی‌اکبر محرابیان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس گزارش جدید مرکز آمار ایران بخش میزان حضور ایرانیان در بخش خصوصی و دولتی به روزرسانی شد.

وب‌گاه فرارو

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: طرح تامین آب برای منطقه سیستان از مهم‌ترین این طرح‌هاست؛ این طرح با حفر 120 حلقه چاه در نقاط مختلف سیستان در حال اجراست. به عبارتی بزرگترین آب شیرین‌کن خشکی جهان در حال اجراست و با سرعت بسیار مطلوبی طی چهار تا پنج ماه از آغاز عملیات اجرایی آن در حال پیشروی است.

وب‌گاه عصر ایران

محمدباقر قالیباف که متولد سال 1340 در شهر طرقبه در استان خراسان رضوی است، در سال 1361 در سن 21 سالگی با زهرا مشیر الاستخاره که همسایه ی آن ها در طرقبه بود، ازدواج کرد. صیغه ی عقد این زوج توسط امام خمینی (ره) جاری شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای ملی زعفران گفت: بنابر آمار اعلامی وزارت جهاد، سطح زیرکشت زعفران در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی 123 هزار هکتار است.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نفرات برتر شانزدهمین دوره لیگ برتر تفنگ و تپانچه آقایان اعلام شد.