چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس اعلام سازمان هواشناسی، با توجه به ورود سامانه بارشی، شاهد بارش باران و برف، وزش باد و کاهش دما بین 10 تا 15 درجه برای بیشتر مناطق کشور از امروز تا روز دوشنبه هفته آینده خواهیم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور با توجه به ورود سامانه بارشی از بارش باران و برف، وزش باد و کاهش دما بین 10 تا 15 درجه برای بیشتر مناطق کشور از امروز تا روز دوشنبه هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه فرارو

تورم سالانه تولیدکننده در دی‌ماه در سه بخش صنعت، معدن و برق به ترتیب 9/31، 47 و 8/45 درصد بوده است. با وجود آنکه بانک مرکزی سیاست‌های انقباضی برای جلوگیری از افزایش نقدینگی در پیش گرفت، اما هنوز تورم در بخش تولید به سطح قابل‌تحملی نرسیده است. به‌عبارتی از یک‌سو بانک مرکزی جلوی ورود سرمایه به تولید را گرفته تا تورم کنترل شود و از سوی دیگر با عدم توفیق در کنترل مطلوب تورم، باعث تحمیل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آسمان تهران امروز نیمه‌ابری همراه با غبار محلی و به تدریج ابری و گاهی بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی شده که در شب ابری و در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد رخ خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور با توجه به ورود سامانه بارشی از بارش باران و برف، وزش باد و کاهش دما بین 10 تا 15 درجه برای بیشتر مناطق کشور از امروز تا روز دوشنبه هفته آینده خبر داد و اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

ایرات سومین کشور تولید کننده گاز و همچنین چهارمین کشور مصرف کننده گاز در جهان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به کاهش 10 تا 15 درجه‌ای دما به کشاورزان و باغداران توصیه می‌شود که هشدار کاهش دما را جدی بگیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایش‌های راه‌یافته به نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان و هیات انتخاب و بازبینی این رویداد معرفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از سوی انجمن بیس بال و سافت بال کشور و برای نخستین بار اردوی آماده سازی تیم ملی بیس بال برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از سوی انجمن بیس بال و سافت بال کشور و برای نخستین بار اردوی آماده سازی تیم ملی بیس بال نونهالان در رده سنی زیر 13 سال در بوشهر برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با حمایت سازمان ملی مهاجرت برای نخستین بار در سطح کشور اردوی فرهنگی، زیارتی راهیان نور را ویژه اتباع افغانستانی برگزار می‌کند.

وب‌گاه الف

دامپزشک اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: سلامت «ریشا»، شیر نر باغ وحش مشهد و روند درمان بیماری‌اش توسط تیم متخصص دامپزشکان در حال بررسی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسابقات اسکیت رولبال دسته جات آزاد از فردا (پنج شنبه) به میزبانی استان تهران و با حضور 7 تیم آغاز می شود.

خبرگزاری دانشجو

مسابقات اسکیت رولبال دسته جات آزاد، از فردا (پنجشنبه) به میزبانی استان تهران و با حضور هفت تیم آغاز می‌شود.