چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری تسنیم

نفرات برتر شانزدهمین دوره لیگ برتر تفنگ و تپانچه آقایان اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی گفت: در بحث سفر زیرساخت‌های متعددی را نیاز داریم که بخشی از آن مربوط به حمل‌و‌نقل و بخشی در حوزه اقامت است.

وب‌گاه الف

عضو شورای ملی زعفران گفت: با توجه به مشکلات متعدد صادرات ناشی از بازگشت ارز به سامانه نیما میزان صادرات کاهش و در مقابل قاچاق افزایش یافته است، در حالیکه با رفع مشکلات بازگشت ارز، قاچاق زعفران دیگر صرفه اقتصادی ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز چهارشنبه خبر داد و پیش‌بینی کرد در 9 استان بارش‌های شدید برف و باران روی دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و دریای عمان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد. در سایر مناطق کشور تا روز چهارشنبه جو آرام است. از بعدازظهر روز چهارشنبه سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور شده و در شمال غرب و غرب کشور باعث بارش می‌شود. پنجشنبه با تقویت...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز چهارشنبه خبر داد و پیش‌بینی کرد در 9 استان بارش‌های شدید برف و باران روی دهد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و وزش باد طی امروز در نواحی جنوب شرق خبر داد و اعلام کرد که از بعدازظهر چهارشنبه سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور شده و در شمال‌غرب و غرب کشور سبب بارش خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیشترین بارش روز پنجشنبه برای استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، کردستان، ارتفاعات شمال شرق خوزستان،‌چهارمحال و بختیاری و نیمه جنوبی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل است.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو: نظام مالیاتی در کشور ما به صورت منبع محور است و معافیت‌های مالیاتی زیادی به برخی از بخش‌های اقتصاد داده است. این معافیت‌ها باعث شده نسبت درآمد مالیاتی به تولید ناخالص داخلی حداکثر نصف میانگین جهانی شود. طبق بررسی‌های دفتر مطالعات و تحقیقات مالیاتی سازمان امورمالیاتی کشور، 41 درصد از تولید ناخالص داخلی کشور معاف از مالیات است و حتی مراجع بین‌المللی اعلام...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز چهارشنبه خبر داد و پیش‌بینی کرد در 9 استان بارش‌های شدید برف و باران روی دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «ریشا» نام شیر معروف این روزهای فضای مجازی است. در این گزارش، فعال حقوق حیوانات و عضو هیأت مدیره شبکه سمن‌های محیط زیستی استان خراسان رضوی و همچنین دامپزشک باغ وحش وکیل‌آباد مشهد، علت لاغر بودن این شیر 9 ساله را توضیح می‌دهند.

خبرگزاری تسنیم

دامپزشک اداره کل محیط زیست خراسان رضوی گفت: لاغری شیر نر باغ وحش مشهد به علت بیماری انگلی است که هم‌اکنون تحت درمان قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

مسابقات قهرمانی کشور کراسفیت کودکان و نوجوانان 1402 با مشارکت 23 استان در 8 رده سنی 3 الی 18 سال برگزار شد.