پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

طبق اعلام بانک مرکزی، تا روز شنبه چهارم شهریورماه 541 هزار و 350 نفر از زائران اربعین حسینی ارز مورد نیاز خود را از طریق 6 بانک عامل تهیه کرده‌اند‌.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل بانک صنعت و معدن از افزایش 422 درصدی وصول مطالبات ارزی و رشد 251 درصدی گشایش اعتبارات اسنادی این بانک خبر داد.

خبرگزاری مهر

طبق بخشنامه بانک مرکزی، تسهیلات ارزی دریافت شده از سوی واردکنندگان کالاهای اساسی با نرخ 28500 تومانی، در صورت تخلف از قیمت‌گذاری با نرخ بازار مبادله تسویه خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد کار لایحه حجاب و عفاف در کمیسیون تخصصی تمام نشده است و در صورت اتمام بررسی در کمیسیون، لایحه باید به صحن مجلس برود. شورای نگهبان این مصوبه را دریافت نکرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت هفته دولت اعلام کرد: همچنان آماده جانفشانی در راه تحقق آرمان‌های نظام مقدس اسلامی و استمرار همراهی و همدلی و کمک به دولت خدمتگزار در راه خدمت به مردم شریف ایران سربلند اسلامی هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: الهام حمیدی تصویر زیبایی از خودش در مقابل یک عمارت میلیاردی لاکچری منتشر کرد که در فضای مجازی خبرساز شده است.

وب‌گاه عصر ایران

دولت چین از انجام هرگونه اقدام مهم خودداری ورزیده است. اقتصاددانان و تحلیلگران به "سی ان ان" می‌گویند این بدان خاطر است که چین به قدری بدهکار شده که قادر نیست مانند 15 سال پیش در طول بحران مالی جهانی اقتصاد خود را تقویت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت دلار در روز جمعه کاهش قابل توجهی را ثبت نکرد. برخی از معامله‌گران می‌گویند به همین دلیل احتمال دارد که بازار ارز نسبت به خبر احتمال توافق نفتی ایران و آمریکا بی‌تفاوت باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو نظام مهندسی گفت: باید پروانه شرکت‌های طراح و ناظر مشمول شیوه نامه تشخیص صلاحیت به صورت موقت تا اخر سال تمدید شده و در نهایت یک شیوه نامه با همفکری اعضای صنفی جامعه مهندسی تهیه شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

سقف برداشت از خودپردازها از سال 1387 در مبلغ 200 هزار تومان ثابت مانده و با وجود تورم شدید در این مدت افزایش پیدا نکرده است. با این حال این مبلغ نیاز مردم را برطرف نمی‌کند.

خبرگزاری تسنیم

نائب رئیس انجمن اقتصاددانان ایران گفت: عضویت ایران در بریکس و شانگهای، خط بطلانی بر تلاش آمریکا برای انزوای سیاسی ایران است اما نباید انتظار داشت عضویت در بریکس یک شبه مشکل تحریم و موانع انتقال ارز را حل کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر در اولین روز هفته جاری مرز 28 میلیون تومان سکه از دست برود، در مرحله اول ممکن است فلز گران‌بهای داخلی به سمت محدوده 27 میلیون و 800 هزار تومان و در نهایت مرز روانی 27 میلیون تومان عقب نشینی کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو, هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری پیش از ظهر امروز اظهار کرد: طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل در مراحل قبل با ایردات شورای نگهبان مواجه شد که بعد از رفع ایرادات شورای نگهبان از سوی مجلس, خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد. وی افزود: لایحه موافقت نامه همکاری‌های امنیتی و انتظامی بین ایران و قرقیزستان نیز تنها با یک ایراد...

وب‌گاه 55 آنلاین

سخنگوی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه وضع قوانین مالیاتی معافیت‌ها و نرخ‌ها براساس قانون است، گفت: بر اساس قانون بودجه، معافیت مالیاتی حقوق امسال 10 میلیون تومان در ماه است.