پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس آمار منتشرشده از سوی بانک مرکزی نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه 1 شهریور به 23.59 درصد رسید.

وب‌گاه ورزش سه

هفته دوازدهم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران تحت الشعاع برگزاری دربی یزدی‌ها بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل ایراداتی داشت که با رفت و آمدهایی که بین شورای نگهبان و مجلس صورت گرفت، از سوی شورای نگهبان تأیید شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیانیه نشست گروه بریکس علاوه بر این موضوع به اهمیت حفظ برجام نیز تاکید کرده است. سران این گروه بر اهمیت حل مسئله هسته‌ای ایران از طریق صلح‌آمیز و ابزار‌های دیپلماتیک مطابق با قوانین بین‌المللی اشاره کردند. در ادامه این بیانیه آمده است: «ما بر اهمیت حفظ برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت همچنین صلح و ثبات گسترده‌تر تاکید می‌کنیم و امید داریم که به‌زودی طرفین مرتبط با برجام...

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.10 درصد کاهش به 1914 دلار و 96 سنت رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای عقب نشینی داشته است و به 41,296 (چهل و یک هزار و دویست و نود و شش) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 0.01 درصدی داشته است.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 1 دلار و 12 سنت معادل 1.34 درصد افزایش به 84 دلار و 48 سنت رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملات بر مدار کاهش حرکت کرد و نرخ 41,296 (چهل و یک هزار و دویست و نود و شش تومان) برای فروش اعلام شده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیرکار درباره مشکلات صندوق های بازنشستگی گفت: بالغ بر 210همت از مطالبات معوقات صندوق‌های بازنشستگی با مصوبه مجلس شورای اسلامی پرداخت شد. تا سال گذشته کسری داشتیم اما اکنون بدون یک ریال استقراض از مشکلات عبور کردیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار هفته گذشته در دو سطح 48 هزار و 600 تومان و 49 هزار و 200 تومان در نوسان بود. پیش‌بینی معامله گران برای قیت دلا در اولین روز هفته جاری چیست؟

وب‌گاه عصر ایران

واکنش و اقدامات جدی سازمان امور مالیاتی و وزارت اقتصاد در حالی است که محمدی‌بخش رییس سازمان هواپیمایی کشور در واکنشش ابتدا گفته: «موضوع صحت ندارد» بعد گفته: «در حال بررسی موضوع هستیم و گزارش نهایی را حتما به مردم اعلام می‌کنیم.»

وب‌گاه گسترش

نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به اول شهریورماه با افزایش نسبت به هفته قبل از آن به 23.59 درصد رسید.