پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بورس تهران معاملات امروز را با افزایش ارزش معاملات خرد تا سطح 4 همتی به پایان برساند.

خبرگزاری ایرنا

خمین - ایرنا - شهردار محلات گفت: 40 میلیارد ریال برای ساماندهی میدان میوه و تره بار این شهر شامل کف سازی، سیستم تهویه، دیواره سازی، استراحتگاه و دیگر نیازمندی‌های محل عرضه میوه هزینه شد.

خبرگزاری تسنیم

نرخ رشد نقدینگی از 42.8 درصد در مهرماه سال 1400 با حدود 15 واحد درصدی کاهش، در پایان تیرماه سال 1402 به 27.5 درصد رسیده که حاکی از توفیق بانک مرکزی در کنترل رشد ترازنامه بانک ها و مدیریت رشد نقدینگی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به نزولی بودن همه نشانه های ابر کومو، انتظار درجا زدن شاخص در همین محدوده های فعلی دور از انتظار نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: هفته دولت است و مسوولان دولتی کوشش وافری دارند که از فعالیت‌های خود گزارش‌های مثبتی را به مردم دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در ادبیات روابط بین‌الملل، فرصت‌طلبی و آپورچونیتی با عملگرایی و پراگماتیسم، دیدگاهی است که به صورت منفعت‌طلبانه به تحولات و رخدادهای جهانی نگاه می‌کنند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای فقهی بانک مرکزی گفت: ناظران شرعی در اکثر بانک‌ها استقرار پیدا کردند و دو کار ساده را بر عهده دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اکنون می‌توان با یقین گفت که در مقابل این دشواری‌ها، شیب تند و دست‌اندازهای بزرگ وابستگی اقتصاد ملی به ابزارهای در اختیار دشمن را پشت سر گذاشته‌ایم.

وب‌گاه فرارو

روز پنج‌شنبه بانک مرکزی ترکیه فراتر از انتظارات عمل کرد و نرخ بهره سیاستی این کشور را از سطح 5/ 17درصدی پیشین به 25درصد رساند. این درحالی است که پیش‌تر انتظار می‌رفت بانک مرکزی ترکیه نرخ بهره را تنها 5/ 2واحد درصد افزایش دهد و به سطح 20درصدی برساند. این انتظارات ضعیف پس از آن به وجود آمد که بانک مرکزی ترکیه در افزایش‌های پیشین نرخ بهره ضعیف‌تر از انتظارات عمل کرد و با افزایش 5/ 2واحد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عباس عبدی در یادداشتی نوشت: در شرایط کنونی و نداشتن افق روشن برای زندگی، تقریبا غیرممکن است که تحولی جدی در فرآیند موجود رشد جمعیتی رخ دهد و قانون مجلس به‌طور قطع و یقین عوارض بدی دارد و مهم‌تر از آن هزینه‌های گزافی نیز دارد.

خبرگزاری تسنیم

درحالی حدود 20 سال از ساخت پروژه 1100 واحدی سبحان قرچک می‌گذرد که با پیگیری‌های وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن تجهیز کارگاه این پروژه برای تکمیل واحدها انجام شده است.

وب‌گاه عصر ایران

عباس عبدی نوشت: عامل اصلی را باید در سیاست و اقتصاد به آینده جست‌وجو کرد. کاهش درآمد، به ویژه برای طبقه متوسط و ناامیدی از آینده موجب شده است که جوانان سودای ازدواج و فرزندآوری را در سر نپرورانند. با وام ازدواج و امتیازات دیگر هم نمی‌توان مردم را به فرزندآوری تشویق کرد!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز چهارشنبه هفته پیش را با رشد شاخص‌های آماری تا انتهای معاملات پشت سر گذاشت. تداوم رکود معاملاتی و کاهش مالکیت حقیقی با وجود رشد شاخص های آماری نشان دهنده نیاز مبرم بازار سهام به سیگنال‌های مثبت قدرتمند، برای تغییر روند نزولی این روز‌ها دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه دنیای اقتصاد جدول قیمت مسکن در مناطق 4و5 را منتشر کرده است.