پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در دولت سیزدهم با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان، مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را در حوزه توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور هدفگذاری و البته اجرا کرده که مهمترین آنها گسترش دیپلماسی فناورانه با کشورهای حوزه آسیای شرقی، آفریقا و آمریکای لاتین است.

وب‌گاه گسترش

در اینفوگرافی زیر قیمت روز ارزهای دیجیتال را مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق تعاون ایران گفت: با وجود تلاش‌های انجام شده، بخش تعاون در برنامه هفتم توسعه، مغفول مانده است.

خبرگزاری تسنیم

در حالی وزیر راه و شهرسازی پروازهای چارتری را ممنوع کرده که رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از بررسی برقراری این پروازها همزمان با آغاز فصل پاییز خبر داد.

وب‌گاه گسترش

هاوینگ بیت کوین یکی از مهم‌ترین رخدادهایی است که برای فعالان بازار ارزهای دیجیتال اهمیت بسیار بالایی دارد. این رویداد روی قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال تاثیر زیادی می‌گذارد و به همین دلیل، در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته‌است. لازم به ذکر است که طی سال‌های گذشته، چرخه‌های قیمتی شکل گرفته در دنیای کریپتو، ارتباط تنگاتنگی با هاوینگ داشته‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (شنبه چهارم شهریورماه) با کاهش نسبت به روز کاری قبل 41 هزار و 296 تومان و قیمت حواله دلار 37 هزار و 542 تومان اعلام شد. در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با کاهش نسبت به روز کاری قبل معادل 44 هزار و 546 تومان، و نرخ حواله یورو 40 هزار و 497...

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت خودرو امروز 4 شهریور 1402، تغییر چندانی نداشت. بازار خودرو امروز درحالی اولین هفته کاری خود در شهریور ماه را آغاز کرد که معاملات چندانی صورت نمی‌گیرد و تغییری در بازار دیده نمی‌شود.

وب‌گاه گسترش

رئیس دولت سیزدهم در دو سال ابتدایی دولت خود در 19 سفر خارجی عازم 18 کشور شده است. مقصد سفرهای رئیسی علاوه بر کشورهای همسایه ایران و منطقه، آمریکای جنوبی و شرق آفریقا هم بوده که نشان می‌دهد چندجانبه‌گرایی در دیپلماسی و نگاه به کشورهای مختلف، از جمله اهداف سیاست خارجی دولت سیزدهم است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک مرکزی اعلام کرد: نرخ رشد نقدینگی از 42.8 درصد در مهر سال 1400 با حدود 15 واحد درصد کاهش، در پایان تیر سال 1402 به 27.5 درصد رسید. بر این اساس آمارها حاکی از توفیق بانک مرکزی در کنترل رشد ترازنامه بانک‌ها و دستیابی به اهداف کنترل مقداری کل‌های پولی و مدیریت رشد نقدینگی در محدوده هدف تعیین شده است.

خبرگزاری تسنیم

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز شنبه چهارم شهریورماه، قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 296 تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 542 تومان اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی حدود 30 ماه از ابلاغ شیوه‌نامه تشخیص صلاحیت اشخاص حقوقی طراح و ناظر می‌گذرد که طی این مدت حدود 1100 شرکت تعطیل شده و فعالان این بخش خواستار تمدید موقت تمدید پروانه اشتغال به کار مهندسی هستند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، دولت مکلف است قیمت‌گذاری محصولات اساسی را بر اساس قیمت ارز مرکز مبادله ارز و طلا تعیین کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از 27 مرداد تا 8 شهریور 1360 کوتاه‌ترین زمان حضور یک دولت در تاریخ ایران بود.

خبرگزاری تسنیم

نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به اول شهریورماه با افزایش نسبت به هفته قبل از آن به 23.59 درصد رسید.