پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه ورزش سه

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی شب گذشته در شهر های مختلف برگزار شد.

وب‌گاه الف

‌مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت چهارم شهریور روز «کارمند»، از تلاش‌های کارکنان در راه تحقق اهداف راهبردی و برنامه‌های این بانک در مسیر خدمت به مردم و اقتصاد کشور قدردانی کرد.

خبرگزاری تسنیم

مشاهد شده در مواردی اشخاص حقوقی کد پستی ملک دیگری را برای محل استقرار خود به ثبت رسانده‌اند، این ماجرا سبب مطالبه مالیات اجاره از شخص دیگری شده است در نتیجه سازمان امور مالیاتی باید جهت جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی ضوابط محکم تری در نظر بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: از 27 مرداد تا 8 شهریور 1360 کوتاه‌ترین زمان حضور یک دولت در تاریخ ایران بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بررسی روند ده ساله مقایسه بازار مسکن با نقدینگی از یک اتفاق ویژه در نیمه دوم دهه 90 حکایت دارد؛ مقطعی که متوسط رشد قیمت مسکن از متوسط رشد سالانه نقدینگی فراتر رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به نظر می رسد در اولین روز هفته جاری ادعالی جدید بلومبرگ درباره توافق نفتی ایران و آمریکا مورد توجه عده ای از معامله گران بازار ارز و سکه قرار بگیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی گفت: تاکنون بیش از سه‌هزار واحد صنفی متخلف در سطح کشور پلمب شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه ایران در گزارشی، نوشت: کسری بودجه 480 هزار میلیارد تومانی در سال 1400 و خالی گذاشتن خزانه، ناترازی برق، گاز و بنزین، باقی گذاشتن بیش از 500 هزار میلیارد تومان بدهی تنها به شکل اوراق مالی و از همه مهم‌تر، نابود کردن سرمایه‌های اجتماعی دولت در مقاطع مختلف از جمله در ماجرای بورس، و شبیخون بنزینی در آبان سال 98، مهم‌ترین موارد عملکرد دولت مورد...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 3 هزار و 731 واحدی در ارتفاع 1 میلیون و 950 هزار و 325 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

تولید تایرهای ماشین آلات کشاورزی در کشور آغاز شد.

وب‌گاه گسترش

کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به نزولی بودن همه نشانه های ابر کومو، انتظار درجا زدن شاخص در همین محدوده های فعلی دور از انتظار نیست.

وب‌گاه فرارو

ارز ذخیره جهان با چالشی از سوی کشور‌های جنوب جهانی مواجه شده که خواستار گزینه‌هایی فراتر از دلار هستند. با این وجود، این چالش به اندازه‌ای توان دارد که دلار را از پادشاهی ساقط کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمهوری اسلامی ایران در حالی پس از عضویت «شانگهای» به عضویت «بریکس» درآمد که سیاست خارجی را به «کف خیابان» نکشاند و تأمین منافع ملی را متوقف به «عصای لرزان» دیگران نکرد.