چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معامله گران می گویند در روزهای پایانی ماه بازار با کمبود نقدی و بی پولی روبرو شده است.

وب‌گاه عصر ایران

مشخص نیست کدام یک از این پیشنهادات تاکنون تصویب شده و خواهد شد / مجازات‌های این قانون نسبت به دختران دارای 9 سال تمام قمری و پسران با 15 سال تمام قمری اعمال می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا 41 هزار و 309 تومان (چهل و یک هزار و سیصد و نه تومان) اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان بورس گفت: برنامه‌ای برای کاهش دامنه نوسان وجود ندارد.

وب‌گاه منیبان

میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال 1402 به تفکیک ردیف 1 تا 19 اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای شیب نزولی داشته است و به 41,309 (چهل و یک هزار و سیصد و نه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.02 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملات بر مدار کاهش حرکت کرد و نرخ 41,309 (چهل و یک هزار و سیصد و نه تومان) برای فروش اعلام شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: نرخنامه جدید میادین میوه‌وتره‌بار شهرداری حاکی از نوسان قیمت تعدادی از اقلام پرتقاضای میوه در میادین است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعضای دولت روحانی، بعد از تجربه هشت‌ساله‌ای که در پیگیری مذاکرات داشتند، همچنان نگاهی ساده‌انگارانه به مذاکرات، حصول توافق و لغو تحریم‌ها دارند.

خبرگزاری تسنیم

آثار سیاست‌های دولت در مهار تورم طی 4 ماه اول سال جاری مشهود است تا جایی که تورم نقطه به نقطه بیش از 15 درصد و تورم ماهانه از حدود 6 درصد در اسفند سال گذشته به کمتر از 2 درصد در تیر ماه امسال رسیده است.

خبرگزاری مهر

عضو هیأت رئیسه شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد گفت: آغاز اجرای لایحه برنامه هفتم توسعه به مثابه پایان مناطق آزاد جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سال 96 یعنی سال قبل از جهش مسکن طول دوره انتظار برای خانه‌دار شدن در کشور به طور متوسط زیر 15 سال بود. نرخ متعارف دنیا بر اساس استاندارد تعریف‌شده از سوی هبیتات (دفتر اسکان بشر ملل متحد)، حدود 10 سال اعلام شده است. در تهران طول دوره انتظار برای خرید مسکن با پس‌انداز 15 درصدی درآمد، در سال 1401، به بیش از یک قرن یعنی 112 سال رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: به دلیل نوسانات دلار، یک عده از کارشناسان، قیمت دلاری برای مسکن تعیین کردند. یعنی گفتند در فلان سال، قیمت یک مترمربع در یک منطقه برای مثال 100 دلار بوده است. حالا 100 دلار آن زمان چقدر بوده و امروز چقدر شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز یک‌شنبه 29 مردادماه، قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 309 تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 554 تومان اعلام شد.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امکان واگذاری پارک های جنگلی واقع در حریم و محدوده شهرها به شهرداری‌ها با حفظ حقوق مالکانه دولت موافقت کردند.