چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: در حال حاضر هیچ ثبت نامی برای سهام عدالت انجام نمی شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیش فروش بلیت قطارهای تهران_ کربلا و همچین قطارهای فوق العاده برای مسیرهای خرمشهر از امروز آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سکه بازان معتقدند قیمت سکه امامی در حال حاضر از سمت بازار جهانی طلا حمایت نمی شود و همین امر بر روی فلز زرد رنگ داخلی اثر گذاشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت کالاهای اساسی در دومین سال دولت رئیسی سر به فلک کشیده است.

وب‌گاه عصر ایران

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت تاکید کرد: در حال حاضر نه تنها ثبت نامی برای سهام عدالت وجود ندارد، بلکه فعلا هیچ گونه پرداخت سود این سهام نیز در حال انجام نیست.

خبرگزاری میزان

نمایندگان مردم در مجلس مصوبات هیأت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار را قابل اعتراض و یا شکایت در دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضایی ندانسته و به منظور اعمال نظارت قضایی بر مصوبات این هیأت شعب ویِژه مستقر در وزارت امور اقتصادی و دارایی جهت رسیدگی به اعتراضات ذینفعان را تعیین کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه اعتماد جزئیات جدیدی از مواد لایحه حجاب‌وعفاف را منتشر کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه23 مرداد) مجلس شورای اسلامی، ماده 13 طرح تأمین مالی و جهش تولید ازطریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را به تصویب رساندند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای به صندوق توسعه...

وب‌گاه 55 آنلاین

حتماً شنیده‌اید که کسب‌وکار در ایران سخت است و کسی که می‌خواهد کاری را آغاز کند، باید صبر و حوصله زیادی داشته باشد. من همه‌جور کار راه‌اندازی کرده‌ام؛ از مغازه اسباب‌بازی‌فروشی تا استارت‌آپ و زندگی‌ام پستی‌ها و بلندی‌های زیادی داشته است اما روایتی که می‌خواهم برایتان تعریف کنم، فراتر از رنج است.

وب‌گاه عصر ایران

در سال 96 یعنی سال قبل از جهش مسکن طول دوره انتظار برای خانه‌دار شدن در کشور به طور متوسط زیر 15 سال بود. نرخ متعارف دنیا بر اساس استاندارد تعریف‌شده از سوی هبیتات (دفتر اسکان بشر ملل متحد)، حدود 10 سال اعلام شده است. در تهران طول دوره انتظار برای خرید مسکن با پس‌انداز 15 درصدی درآمد، در سال 1401، به بیش از یک قرن یعنی 112 سال رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک درباره ماجرای فروش دلاری مسکن توضیح داد.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به آزادسازی منابع و تداوم سیاستهای انقباضی بانک مرکزی شاهد تداوم روند نزولی کاهش قیمتها خواهیم بود. این درحالی است که ابهامات مربوط به کسری بودجه 1402 نیز می تواند اثری در تداوم این سیاست داشته باشد.

وب‌گاه الف

بانک صادرات ایران در 5 ماه نخست سال جاری با پرداخت بیش از 38 هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه و حمایتی از ایجاد بیش از 31 هزار شغل حمایت کرد.