چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با افت 272 واحدی در ارتفاع 1 میلیون و 957 هزار و 237 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به نظر می رسد یکی از دلایل کم رونق شدن معاملات بازار سکه ناشی از کم تحرکی طلا و دلار در روز های اخیر باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت با تاکید بر این که در حال حاضر هیچ ثبت نامی برای سهام عدالت انجام نمی شود، تاکید کرد: برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به ورود به هیچ درگاه اینترنتی نبوده و لازم به پرداخت هیچ هزینه ای هم نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی فرهنگ فرزندآوری به فرهنگ کاذب «فرزند کمتر - زندگی بهتر» تبدیل شود، بحران اقتصادی هم امکان فرزندآوری را از مردم سلب کند و اعتقاد مردم به حفاظت از نسل آینده نیز متزلزل شود، نتیجه طبیعی این خواهد بود که کسی به قانون جوانی جمعیت اهمیت نمی‌دهد و مشوق‌ها هم کارائی لازم را نخواهند داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران با محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان سعودی در جده - این نخستین سفر یک وزیر خارجه ایران به سعودی بعد از 8 سال و اولین دیدار یک مقام ایرانی با محمد بن سلمان است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام با اشاره به تمهیدات لازم برای سوخت رسانی برای ایام اربعین در ایلام، گفت: ذخیره سازی بنزین به میزان کافی در استان ایلام برای اربعین انجام شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

طرح شیر مدارس اواخر دهه 70 آغاز شد و اواخر دهه 80 به دلیل برخی مشکلات از جمله تامین منابع متوقف شد. حال اما سخنگوی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی می‌گوید این طرح به برنامه هفتم توسعه اضافه شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی حاجی وند گفت: به تازگی پیامی در فضای مجازی منتشر شده است، با این عنوان که "پرداخت سود دوره دوم سهام عدالت آغاز شد"، که این خبر از پایه و اساس کذب محض است. دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت افزود: متاسفانه این پیام توسط افراد سودجو ایجاد شده است و در آن اعلام شده که "بنا بر اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ لطف الله فروزنده روز شنبه در یک نشست خبری اظهار داشت: بخشی از این طرح‌ها با بخش‌های داخلی و بخشی نیز از جمله بزرگراه شهید متوسلیان با همکاری شرکت‌های خارجی است که در زمان مناسب جزئیات این طرح‌ها را اعلام خواهیم کرد. وی با اشاره به افزایش درآمد‌های سال گذشته شهرداری تهران افزود: این موضوع به عوامل مختلفی از جمله افزایش تعداد پروانه‌های ساختمانی...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به روند معاملات روز‌های اخیر، قیمت‌های جهانی و خبر‌های اثرگذار بر روند معاملات؛ روز جاری در تداوم روند ریزشی انتهای معاملات روز شنبه آغاز خواهد شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

بورس تهران روز شنبه با خروج 558 میلیارد تومان پول حقیقی در انتهای بازار، دهمین روز معاملاتی پی‌درپی را با کاهش مالکیت حقیقی بازار سهام پشت سر گذاشت. با توجه به رکود حاکم بر معاملات سهامی، بورس تهران همچنان با احتمال بالایی در قفل ریزش سرمایه حقیقی قرار دارد.