چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناسان بازار ارز معتقدند از آنجا که خبرهای سیاسی و سیگنال‌های اقتصادی ویژه‌ای دیده نمی‌شود و اثر خبرهای قبلی نیز در اقتصاد دیده نشده، دلار می‌تواند خود را بالا بکشد با این حال بازارساز همچنان با سرکوب سمت عرضه و ایجاد محدودیت در معاملات، قیمت را تحت کنترل دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر انجمن انبوه سازان گفت: در شرایطی که جدیدترین آمار پرداختی تسهیلات ساخت مسکن اعلام شده است، اما هنوز کم کاری در این حوزه دیده می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز نمادهای فارس، میدکو و وپاسار نمادهای قرمزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار طلا و سکه هم امروز شاهد عقبگرد قیمت ها بود.

خبرگزاری دانشجو

‌به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران بعد از ریزش دیروز، امروز هم در روند کاهشی قرار گرفت و شاخص کل در پایان معاملات با عقب‌نشینی 3479 واحد به رقم یک میلیون و 954 هزار و 30 واحد رسید. همچنین شاخص هموزن با کاهش 3427 واحد به رقم 673 هزار و 585 واحد رسید. ارزش بازار در بورس تهران به بیش از 6 میلیون و 894 هزار میلیارد تومان رسید. معامله‌گران امروز بیش از 8.3 میلیارد...

خبرگزاری تسنیم

جمعی از کارشناسان اقتصادی در نامه ای به رؤسای سه قوه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار مسکوت ماندن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس با کاهش 60 ریالی، 41 هزار و 309 تومان و در بخش حواله 37 هزار و 554 تومان کشف قیمت شد‌. دلار امروز در صرافی‌ها در زمان تنظیم گزارش، به قیمت 40 هزار و 919 تومان خریداری و با نرخ 41 هزار و 308 تومان فروخته شد. امروز همچنین یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت 44 هزار و 953 تومان معامله شد. بررسی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سکه طرح قدیم در بازار امروز با کاهش 60 هزار تومانی به نرخ 24میلیون و 857 هزار تومان دادوستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش 160 هزار تومانی به قیمت 27 میلیون و 749 هزار تومان معامله شد. نیم سکه امروز در بازار امروز با افت 130 هزار تومانی به نرخ 14 میلیون و 828 هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز با کاهش 120 هزار تومانی به...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نگاهداری گفت: شرف ملی ایران آینده در جانمایی قدرت آن در نظام بین الملل جدید است که آینده یک قرن کشورمان را رقم می‌زند.

وب‌گاه گسترش

قیمت دلار در بازار آزاد تهران در جریان معاملات امروز یکشنبه 29 مرداد 1402 مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم

وزارت اقتصاد در پاسخی که اخیرا در پاسخ به یکی از روزنامه های مطرح اقتصادی منتشر کرده، شوک های عرضه و حذف ارز ترجیحی را عامل اصلی تورم سال گذشته عنوان کرده است. این در حالی است که همچنان عده ای افزایش تورم را صرفا مربوط به افزایش نقدینگی مطرح می کنند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران گفت: یکی از مزایای پیش فروش متری مسکن، نقدشوندگی بالای اوراق سلف موازی مسکن است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از فعال شدن نرم‌افزار "هوای اربعین" با قابلیت پیش‌بینی وضع هوا و پدیده‌های جوی برای زائران اربعین حسینی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، 29 مرداد) با سه هزار و 482 واحد کاهش، در ارتفاع یک میلیون و 954 هزار واحد ایستاد.