چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از تشکیل کارگروه رفع موانع هم‌افزایی میان شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد و گفت: هم‌افزایی بین شرکتی باعث حذف رانت و افزایش گردش و سود درون خانواده این صندوق می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

جبار کوچکی نژاد در تذکری شفاهی درخصوص آشفتگی در پمپ بنزین های سراسر کشور گفت: نمی‌دانم چرا دولت تلاش می‌کند مردم را در بخش‌های مختلف ناراضی کند! دولت در این زمینه اشتباه می‌کند، از این رو باید جلسه‌ای غیرعلنی در مجلس برگزار و مسئولان مربوطه در این رابطه شفاف سازی کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس به دولت درباره معلمان حق التدریس و متناسب سازی حقوق ها تذکر شفاهی داد.

وب‌گاه عصر ایران

لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» را می‌توان یکی از پر بحث‌ترین و جنجالی‌ترین لوایح چند دوره مجلس و دولت در طول جمهوری اسلامی دانست. این لایحه که به «عفاف و حجاب» مشهور شده، پس از اعتراضات شکل گرفته به جانباختن مهسا امینی در شهریور‌ماه گذشته، بیش از پیش مورد توجه بخش‌های مختلف نظام قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: 106 هزارفرصت شغلی از تعهد یک میلیونی دولت از جمله کسب و کار‌هایی بوده است که مورد حمایت صندوق قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت طلا 18 عیار پایین آمد اما قیمت دلار اندکی رشد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سفر با قطار یکی از محبوب‌ترین راه‌ها برای تجربه سفر به نظر می‌رسد. قطارها به عنوان وسیله حمل‌ونقلی مقرون به صرفه و راحت، همیشه برای مردم محلی و گردشگران، جذابیت دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز افت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در بازار آزاد صعودی بود و به 48,950 (چهل و هشت هزار و نهصد و پنجاه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.2 درصدی داشته است. قیمت طلا اما پایین آمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت یورو در بازار امروز رشد را تجربه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی به اظهارات اخیر رئیس دانشگاه تربیت مدرس درباره بازار ارز واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت سکه امامی امروز صعودی بوده است و به 27,801,000 (بیست و هفت میلیون و هشتصد و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.38 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت دلار صعود اندکی را تجربه کرد

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا و دلار امروز در بازار تهران افزایشی بود و این در حالی است که سکه کاهش اندکی را تجربه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در بازار آزاد افزایش یافته است و به 48,950 (چهل و هشت هزار و نهصد و پنجاه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، صعود 0.2 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اینترنت بستر مناسبی برای فروش انواع محصولات است و هر نوع محصولی را می‌توانید از طریق اینترنت بفروشید. با این حال، بعضی از محصولات هستند که فروش اینترنتی خیلی بالایی دارند و برای عرضه از طریق اینترنت خیلی مناسب هستند.