دوشنبه 4 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

12 درصد از کل سهام شرکت نیان الکترونیک در نماد "نیان" توسط سهامداران عمده شرکت به روش ترکیبی و طی دو مرحله در روز چهارشنبه 31 خرداد ماه در فرابورس، عرضه اولیه خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا و سکه پایین آمد، قیمت دلار هم کاهشی بود و به 41,514 (چهل و یک هزار و پانصد و چهارده) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 1.15 درصدی داشته است.

خبرگزاری تسنیم

در بازدید رئیس قوه قضاییه از بندر امیر آباد، دستور تعیین تکلیف و شفاف سازی درباره دلایل عدم ترخیص روغن های شرکت بازرگانی دولتی که در معرض فساد قرار دارد، صادر شد که با وجود پیگیری به عمل آمده مسئولان این شرکت هنوز پاسخی ارائه نکرده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آغاز امروز قیمت دلار مبادله‌ای سیر نزولی را در پیش گرفته است و به 41,514 (چهل و یک هزار و پانصد و چهارده) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 1.15 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت طلا پایین آمد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه در بازار کاهش را تجربه کرد و به 26,901,000 (بیست و شش میلیون و نهصد و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل افت 3.35 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در معاملات امروز قیمت پوند کاهش را تجربه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: "وبا" یک بیماری عفونی و به شدت مسری است که به دنبال مصرف آب و غذای آلوده و در فصل گرما بروز پیدا می‌کند، اما رعایت برخی نکات ساده می‌تواند باعث پیشگیری از ابتلا به این بیماری شود.

وب‌گاه گسترش

آخرین تصمیمات و اقدامات برای تسهیل دریافت وام ازدواج جوان اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز افت را تجربه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک کشور گفت: نظارت و برخورد با مشاوران املاک غیر مجاز خود زمینه ساز بهبود وضعیت بازار مسکن در کشور خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سکه امامی امروز نزولی را تجربه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت دلار امروز در بازار عقب نشینی کرد و به 41,514 (چهل و یک هزار و پانصد و چهارده) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 1.15 درصدی را تجربه کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز قیمت دلار مبادله ای در معاملات امروز افت را تجربه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در معاملات قیمت طلا 18 عیار نزولی بود امروز و هر گرم با کاهش 1.86 درصدی که داشته است، 2,223,500 (دو میلیون و دویست و بیست و سه هزار و پانصد) تومان نرخ گذاری شد.