دوشنبه 4 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، شورای عالی مسکن مکلف شد هر ساله نسبت به تعیین سقف یا میزان افزایش اجاره بهای مسکن اقدام کند و در صورت دریافت اجاره بیشتر، مستاجر می تواند از مالک شکایت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت سکه امروز کاهشی شد و به 26,901,000 (بیست و شش میلیون و نهصد و یک هزار) تومان رسید که افت 3.35 درصدی داشته است. قیمت طلا و دلار هم پایین آمد.

خبرگزاری تسنیم

وزارت اقتصاد اعلام کرد: واگذاری مدیریت سهام عدالت به تعاونی های استانی صد درصد رد می‌شود و تصمیمی درباره واگذاری مدیریت سهام عدالت به تعاونی‌های استانی گرفته نشده است

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 27 میلیون تومان معامله می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: سال گذشته 35 هزار میلیارد تومان به افزایش سرمایه بانک‌های دولت اختصاص یافت و امسال 50 هزار میلیارد تومان سرمایه بانک‌ها اضافه خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاندار تهران گفت: تسهیلات ساخت مسکن از 350 میلیون تومان به 550 میلیون افزایش یافته و تسهیلات بافت فرسوده نیز به 600 میلیون تومان رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون عمران خواستار واکنش وزیر راه نسبت به اظهارنظر رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی شد و گفت: صندلی هواپیما متعلق به همه مردم ایران است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: دولت و بانک مرکزی در عمل نشان دادند که اصرار به کنترل متغیر‌های بلندمدت دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: واریز سود سهام عدالت در سال 1402 در 2 مرحله انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عبدالناصر همتی در توئیتی به استعفا محسن رضایی واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر

یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وارم می دهند نباید انتظار دادن وام به بخش های دیگر را داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزلری دانشجو؛ داوود منظور؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه در سی‌امین همایش سیاست‌های پولی و ارزی گفت: شعار سال کنترل تورم و رشد تولید است. البته معمولا گفته می‌شود که رشد تولید و افزایش تورم به طور همزمان سازگار نیستند، اما اگر از فرصت‌های اقتصادی برای رشد استفاده کنیم، این دو با هم قابل دستیابی است. وی افزود:، اما به هر حال دستیابی به رشد بدون وجود ثبات در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین اخبار و جزئیات درباره اصلاح و افزایش قیمت گندم و قیمت خرید تضمینی گندم از گندمکاران اعلام شد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: به مسائل حقوقی و صنفی دستیاران و اعضای هیئت علمی دقت داریم و برای بهبود شرایط همکاران تلاش می‌کنیم؛ اما اجازه نمی‌دهیم در روند اجرایی اختلالی به وجود آید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سال گذشته 35 هزار میلیارد تومان و امسال 50 هزار میلیارد تومان به سرمایه بانک‌های اضافه شد.

وب‌گاه گسترش

آن‌طور که از گزارش‌های روزانه و تحلیل کارشناسان بازار مسکن برداشت می‌شود، شاهد توقف و حتی کاهش قیمت‌ها در آستانه فصل جابه‌جایی هستیم، اتفاقی که به‌ندرت رخ می‌دهد و در این شرایط تورمی کشور توقع آن نمی‌رفت.