شنبه 7 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر نیرو با حضور در محل مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به طور مستقیم به پرسش‌های تلفنی شهروندان از شهر‌های مختلف کشور پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم

در صورتی سخنگوی دولت از ارسال لایحه افزایش اختیارات بانک مرکزی به مجلس شورای اسلامی خبر داد که حدود دو ماه پیش نیز لایحه ای با همین مضمون از طرف دولت برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکن مهر در شهر جدید پرند به 18 میلیون تومان و در پردیس به 27میلیون تومان رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی دولت و وزیر راه و شهرسازی امروز در سخنانی اعلام کردند که قیمت مسکن و خودرو کاهش قابل قبولی را داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیئت علمی دانشگاه دانشگاه الزهرا گفت: مجموع ضوابط حاکمیت شرکتی به مسئولان شرکت و اعضای هیئت مدیره که در درجه اول به موجب قانون بازار اوراق بهادار و قانون تجارت بالاترین مسئولیت را به عهده دارند، کمک می‌کند تا در مدیریت شرکت نه تنها دچار مشکل نشوند؛ بلکه به اهداف و سودآوری قابل توجه خود نیز دست یابند.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی دولت در خصوص استعفای وزیر ورزش و جوانان گفت: استعفای سید حمید سجادی چند روزی است که تقدیم رئیس جمهور شده، اما هنوز رئیسی تصمیم گیری نهایی در این باره نداشته است.

وب‌گاه گسترش

سکه با افزایش قیمت بیش از 600 هزار تومانی نسبت به دیروز به 28 میلیون و 200 هزار تومان رسید.

وب‌گاه منیبان

مشاور وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های سیاست‌گذاری و ایجابی، از بازگشت آرامش به بازار مسکن و کاهش تورم تقریبی 3.8 درصدی قیمت مسکن در روز‌های پایانی تیرماه سال جاری نسبت به ماه گذشته در شهر تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: طی امروز و فردا هشدار سطح نارنجی برای تشدید بارش ها در برخی از مناطق کشور صادر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: از امروز تا 13 شهریور محدودیت تردد در محور تهران - شهریار در پی اجرای عملیات ترمیم درزهای انبساط پل در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: مراسم سوگواری ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور هیات‌های مذهبی و عزاداران امام حسین (ع) در این جزیره برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت هر دلار آمریکا امروز (چهارشنبه، چهارم مرداد 1402) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته با نرخ 41 هزار و 278 تومان مبادله شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح درباره پرداخت وام خوداشتغالی به سربازان منقضی خدمت توضیح داد.