دوشنبه 4 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس، شورای عالی مسکن را مکلف به تعیین سقف یا میزان افزایش اجاره بهای مسکن تا پایان اردیبهشت ماه هر سال کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرزین گفت: در سال 1401 هدف‌گذاری نرخ رشد نقدینگی 30 درصد بود که به 31.1 درصد رسید و یکی از دلیل اصلی آن کاهش رشد ضریب فزاینده بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به تاثیر نوسانات ارز در بی‌ثباتی اقتصادی گفت: در این راستا ضرورت مداخله دولت و بانک مرکزی مطرح می‌شود که میزان آن را از سال 1389 تا 1401 بر اساس میزان فروش ارز به صورت اسکناس و حواله بررسی کردیم. در این بازه زمانی بیش از 57 میلیارد دلار ارز از سوی بانک مرکزی فروخته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کل بانک مرکزی گفت:: بیش از 100 میلیارد دلار ارز در کشورهای مختلف داریم که بعضا مشخص نیست چرا پول ما در آن کشورها مانده، بنابراین باید دست به اقدامات سیاسی و دیپلماتیک برای آزادسازی آن بزنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو کاهشی بازار ارز در روزهای اخیر، به دلیل خبرهای منتشر شده و خوش‌بینی نسبت به آینده اقتصاد کشور و سیگنال های سیاسی بوده است. البته هنوز اخبار رسمی از توافق احتمالی با دیگر طرف‌های مذاکره منتشر نشده است

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار از عرضه ی مجدد خودرو های سواری در بورس کالا پس از وقفه ی چند ماهه خبرداد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور گفت: اجرای پروژه سامانه مودیان می‌تواند آثار مثبتی به همراه داشته باشد و به شفاف سازی اقتصاد و جلوگیری از فساد منجر شود.

خبرگزاری تسنیم

قائم مقام بانک مرکزی گفت: ناترازی‌ها در یک روز و دو روز ایجاد نشده است، اما به هر حال امروز باید به نوعی علاج شوند.

وب‌گاه گسترش

بهای نفت در معامله های روز دوشنبه بازار جهانی و همچنین در آستانه نشست بانک مرکزی آمریکا و در پی تلاش های سرمایه‌گذاران برای ارزیابی تمایل فدرال رزرو برای افزایش بیشتر نرخ بهره، با کاهش محسوس همراه بود. این چندمین روز است که بهای قیمت نفت همچنان روند کاهشی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فلز گران بهای داخلی که در اولین روز خرداد در محدوده 32 میلیون و 200 هزار تومان قرار داشت حال بعد از 21 روز نزدیک به 5 میلیون تومان کاهش را تجربه کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار از عرضه ی مجدد خودرو های سواری در بورس کالا پس از وقفه ی چند ماهه خبرداد.

خبرگزاری تسنیم

اگرچه رئیس بانک مرکزی بر اعمال سیاست های تثبیت تاکید دارد و روند ریزشی این روزهای نرخ ارز مشخصا محصول این سیاست است، اما همچنان عده ای سعی دارند تا تمام تحولات مثبت اقتصاد ایران را به دستاوردهای سیاسی گره بزنند.

خبرگزاری اکو نیوز