شنبه 7 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بورس طی نامه‌ای به رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه پنجساله هفتم توسعه، بر مواردی که اصلاح آنها در راستای تامین منافع جمعی سهامداران و سرمایه‌گذاران در بازار سرمایه است، تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ضمن قبولی عزاداری‌ها به شهروندان اعلام کرد که تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار پنجشنبه و جمعه تعطیل است. شهروندان می‌توانند مایحتاج خود را امروز چهارشنبه از میادین و بازارهای میوه و تره بار تهیه کنند. تعطیلی برج...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت سکه امامی امروز همزمان با نوسان صعودی قیمت دلار وارد کانال 28 میلیون تومان شد و تا پله سوم کانال جدید پیش رفت. البته ظهر امروز قیمت هر قطعه سکه امامی در حدود 28 میلیون و 200 هزار تومان بود که نسبت به روز قبل افزایش 400 تا 500 هزار تومانی را نشان می دهد. به عبارت دیگر در دو سه روز اخیر قیمت سکه امامی در حول و حوش یک میلیون و 500 هزار تومان گران شده است.

خبرگزاری مهر

سکه با افزایش قیمت بیش از 600 هزار تومانی نسبت به دیروز به 28 میلیون و 200 هزار تومان رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بورس طی نامه‌ای به رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه پنج ساله هفتم، بر مواردی که اصلاح آن‌ها در راستای تامین منافع جمعی سهامداران و سرمایه‌گذاران در بازار سرمایه است، تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر دارایی اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که درآمدهای داخلی دولت این اقلیم کفاف پرداخت حقوق کارمندانش را نمی‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی وضعیت معاملات بازار خودرو در تیرماه نشان می‌دهد شاخص قیمت نسبت به ابتدای سال تنها 15 واحد درصد کاهش پیدا کرده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه از تلاش برای افزایش 50درصد فوق‌العاده خاص کارکنان سازمان هواشناسی خبر داد و گفت: دستورالعمل خانه‌دار کردن کارکنان وزارت راه تا هفته آینده تدوین می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز 4 مرداد بازار سرمایه 85 میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سهام خارج شد.

خبرگزاری مهر

بررسی بازار لوازم خانگی حکایت از کاهش قیمت بخشی از محصولات دارد اما نکته مهم این است که این کاهش قیمت از سوی تولیدکنندگان نیست بلکه کسبه به دلیل رکود، کالاها را ارزان تر می فروشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهرداد بذرپاش درباره تأخیر در برخی پروازها، اظهار کرد: تعداد پروازهای داخلی کاهش نیافته، بلکه باید بساط سوداگری جمع شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

درحالی وزیر ورزش به دلیل بیماری از حضور در دولت سیزدهم استعفا داد که پیشتر نیز مسعود کاظمی به همین دلیل از ریاست سازمان برنامه کنار رفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با توجه به کمبود عرضه دام، قیمت کنونی هرکیلو شقه گوسفندی در خرده فروشی‌ها به 470 تا 480 هزارتومان رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طبق سنوات گذشته امسال بازار طلا و جواهر تهران اعم از پاساژ‌های اصلی بازار و راسته طلا و جواهرفروسان بازار تهران از روز سه شنبه سوم مردادماه الی یکشنبه هشتم مردادماه تعطیل و اعضای صنفی این بازار عزادار سید و سرور آزادگان جهان می‌باشند. براساس قیمت‌های درج شده در سایت اتحادیه طلا و جواهر، هم اکنون قیمت طلای 18 عیار هر گرم 2 میلیون و 348 هزار تومان،...