دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

وضعیت تامین مالی بخش تولید از مسیر بازار سرمایه در بهار امسال بهبود یافته است؛ به شکلی شاهد انتشار 12 همت اوراق شرکتی، 9 همت عرضه اولیه و 81 همت افزایش سرمایه شرکت های بورسی بوده ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فعالان بازار می گویند سیگنال‌های سیاسی موجود هم موجب شده کمتر کسی در موقعیت خرید سکه قرار بگیرد.

خبرگزاری دانشجو

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: راهبرد صیانت از سبد سرمایه‌گذاری‌ها، شفافیت و پاسخگویی و توانمندسازی نیروی انسانی از جمله برنامه‌هایی است که در شستا پیگیری می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: 18 هزار و 56 قرارداد اجاره، به صورت رایگان در سامانه املاک و مستغلات ثبت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در راستای اجرای قانون بودجه 1402 با استناد به جز 4 ماده 4 ضوابط اجرایی بودجه دستورالعمل انتقال کارکنان دولت سال 1402 و نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان انتقالی از سوی سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تا مدتی پیش اکثر کارشناسان بر این باور بودند که بازار به زودی رشد خود را آغاز می کند. اما شرایط در این چند هفته طوری پیش رفته که کارشناسان هم نظر خود را تعدیل کرده اند و فعلا به همین که بازار مدتی درجا بزند راضی شده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد وحیدی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای صدور احکام معلمان بازنشسته با لحاظ مزایای قانون رتبه بندی معلمان، عنوان کرد: پس از اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان از تاریخ 31 شهریورماه 1400 بازنشستگی معلمان با لحاظ مزایای قانون رتبه بندی با مشکل مواجه شد و صندوق بازنشستگی اقدام به صدور احکام بازنشستگی برای معلمان بازنشسته نمی‌کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: راهبرد صیانت از سبد سرمایه‌گذاری‌ها، شفافیت و پاسخگویی و توانمندسازی نیروی انسانی از جمله برنامه‌هایی است که در شستا پیگیری می‌شود.

وب‌گاه فرارو

سهمیه‌بندی و قطع چند ساعته آب، به خانه براهویی‌نژاد هم رسیده و خانواده‌اش، مثل باقی ساکنان شمال شهر زاهدان، این روز‌ها گرفتار قطع چند ساعته آب هستند؛ آبی که شور است و قابل شرب نیست و نمکش، دستگاه‌های خانگی تصفیه آب را از کار می‌اندازد و در کولر‌ها رسوب می‌کند و حتی به درد استحمام نمی‌خورد.

وب‌گاه عصر ایران

برای تابستان 1402و البته بدون در اختیار داشتن آمارهای رسمی 2 سال اخیر، تعیین دوره انتظار خرید مسکن با قطعیت امکان‌پذیر نیست؛ اما با محاسبات غیررسمی میانگین این شاخص برای خانوارهای شهرنشین کشور می‌تواند حدود 60 سال باشد.‌

وب‌گاه خبر آنلاین

در ابتدای سال هر قطعه سکه امامی 33 میلیون و 700 هزار تومان قیمت داشت و این یعنی در این بازه زمانی سکه 24.8 درصد سقوط کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای نیمه دوم تابستان در حالی آغاز شد که بررسی‌ها حاکی از ایجاد مجدد صف‌های طولانی در مقابل آژانس‌ها است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیر نظارت برناشران سازمان بورس و اوراق بهادار نمونه گزارش تفسیری مدیریت شرکت‌ها را در حالی ابلاغ کرد که در متن این ابلاغیه آمده است: پیرو ابلاغ ضوابط تهیه گزارش تفسیری مدیریت و راهنمای به‌کارگیری آن و به منظور ارتقای شفافیت اطلاعات ناشران و همچنین در راستای اجرای برخی از مفاد دستورالعمل حاکمیت شرکتی ناشران ثبت شده نزد سازمان (مصوبه 18/7/1401 سازمان...

وب‌گاه منیبان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید حقوق بازنشستگان به ویژه آن دسته از بازنشستگانی که دریافتی کمی دارند، در بودجه سال آینده افزایش پیدا کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ارائه خدمات جدید جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق در قالب طرح «اختیاری» با سرانه هر نفر 205هزار تومان خبر داد.